هاشمی: شمشیربازی توانایی کسب مدال در هانگژو را دارد

‌‌تهران (پانا) - سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه توانایی کسب مدال در شمشیربازان اعزامی به هانگژو وجود دارد، گفت آینده خوبی برای این رشته ورزشی متصور است.

کد مطلب: ۱۴۰۳۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی: شمشیربازی توانایی کسب مدال در هانگژو را دارد

کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان به همراه مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک صبح امروز(سه‌شنبه) از اردوی تیم ملی شمشیربازی اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو بازدید کردند.

هاشمی در جریان این بازدید اظهار داشت: به شما خسته نباشید می‌گویم. با شرایط سخت تمرین می‌کنید و آماده اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو هستید. از کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که کاروان خوبی را آماده کرده است.

وی افزود: هدف ما در وهله اول این است نماینده شایسته‌ای در چین باشیم. مدال‌آوری برای ما اهمیت دارد، ولی در ورزش برد و باخت وجود دارد و مهم تلاش شما است. تجربه خیلی مهم است و می‌تواند به کادرفنی و ورزشکاران کمک کند. خوشحالم پورسلمان روند کار را مثبت ارزیابی کرد. توان کسب مدال در شما وجود دارد. امیدوارم با بهترین شرایط به بازی‌های آسیایی بروید و اگر در هانگژو باشیم از نزدیک رقابت شما را می‌بینیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: در آستانه کسب سهمیه المپیک هستید و کار بزرگی است و آینده خوبی برای شمشیربازی متصور هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار