امضای تفاهم‌نامه مشترک آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان استان بوشهر

بوشهر (پانا) - تفاهم‌نامه مشترک طرح استعدادیابی و نخبه‌پروری در ورزش به امضای مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان رسید.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه مشترک آموزش و پرورش و  اداره ورزش و جوانان  استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این نشست با اشاره به فعالیت گسترده آموزش و پرورش گفت: در سطوح مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نخبگان و سایر حوزه‌های طرح استعدادیابی در ورزش با مشارکت معلمان ورزش در فدراسیون دانش آموزی در سطح کشور و هیأت دانش آموزی در سطح استان رقابت‌های مختلفی در آموزش و پرورش برگزار شده است و در این راستا نخبگان و قهرمان رشته های مختلف ورزشی مشخص شده است.

علی موحدی افزود: با تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان در اجرایی کردن این طرح‌ها بیش ۴۸۲ دبیر ورزش آموزش وپرورش و مربیان حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان در نشست‌های مشترکی استعداد‌های مختلف ورزشی دانش آموزان را شناسایی می‌کنند.

وی اضافه کرد: استعداد‌های ورزشی شکوفا شده در آموزش و پرورش در اختیار باشگاه‌های ورزشی و اداره کل ورزش وجوانان برای ادامه مسیر قهرمانی قرار خواهند گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در سطح استان اجرایی می‌شود، گفت: ساختار عضلانی و پیکرسنجی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی در بعد استعدادیابی و قهرمانی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شناسایی خواهد شد.

یاسر جمالی افزود: تجهیزات پیکر سنجی برای طرح نخبه پروری در ورزش از سوی اداره کل ورزش و جوانان خریداری شده که در اختیار مدارس سراسراستان قرار خواهند گرفت.

وی گفت: اداره کل آموزش و پرورش بعنوان یک پایگاه جامع ورزشی؛ نخبگان هر رشته ورزشی به مسیر قهرمانی سوق خواهد داد.

جمالی در پایان اضافه کرد: با اجرایی شدن این طرح استان بوشهر در ۲ سال آینده شاهدجهش و رشد ورزش استان درحوزه ورزش قهرمانی در سطح کشور خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار