فرمانده سپاه ویژه غدیر آذربایجان‌شرقی:

تربیت صحیح فرزندان اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌ها است

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه ویژه غدیر آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به وظایف خانواده‌ها، تربیت صحیح فرزندان را اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت صحیح فرزندان اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌ها است

سرهنگ پاسدار عبدالله شادی در آیین اختتامیه طرح ولایت بسیج دانش آموزی ناحیه ۲ تبریز گفت: موضوع اصلی مجموعه بزرگ بسیج تبریز و مجمع های فرهنگی از ۲ دیدگاه تعریف شده اند که اولی از زبان دشمن و دومی هم پای کار بودن آنها هستند.

وی ادامه داد: اصلی ترین وظیفه خانواده ها تربیت فرزندان از بدو تولد تا زمانی که وارد جامعه می‌شوند است به طوری تربیت فرزندان به صورت صحیح و درست مهم ترین دغدغه خانواده ها است، چرا که زمان اصلی و اساسی یادگیری در این دوران انجام می‌گیرد.

سرهنگ شادی اظهار کرد: در این راستا اگر همه در کنار هم جمع شده و حول محور آموزش و پرورش حرکت کرده و انفرادی اقدامی را انجام ندهیم جامعه از شبهات غیرانسانی، ضد دینی و ضد اخلاقی دور می‌شود چرا که باید در این راه اقدامی را انجام دهیم که منجر به پیروی و همراهی این امت با حضرت مهدی (عج) شود.

فرمانده سپاه ویژه غدیر استان در پایان تصریح کرد: امید است با اقداماتی که در خصوص تربیت صحیح فرزندان توسط والدین و سپس مدرسه و دانشگاه انجام می‌گیرد شاهد بهترین رویدادها در سطح جامعه باشیم چرا که این فرزندان هستند که آینده ساز این مرز و بوم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار