معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز خبر داد:

اهدای مدال برترین‌های پویش هیسطوری به مدیرکل آموزش و پرورش البرز

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از اهدای مدال برترین‌های پویش هیسطوری به مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای مدال برترین‌های پویش هیسطوری به مدیرکل آموزش و پرورش البرز

سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: پویش هیسطوری به عنوان بزرگترین پویش دانش آموزی ضد استعمار در جهان است که بالغ بر ۷۰۰ هزار دانش آموز در این پویش مشارکت داشتند.

وی با اشاره به کسب رتبه اول در میزان مشارکت استان‌ها در این پویش، افزود: ۲۱ هزار دانش آموز البرزی در این پویش شرکت کردند و به همین سبب استان البرز بالاترین میزان مشارکت در بین استان‌های سراسر کشور را به دست آورد؛ همچنین در بین مناطق آموزش و پرورش استان البرز ناحیه ۴ کرج با مشارکت۱۰ هزار دانش آموز و ناحیه ۳ کرج با حضور ۶ هزار دانش آموز، بیشترین مشارکت را در بین مناطق در این پویش داشتند.

فتح الهی ادامه داد: در بخش کیفی دانش آموز زینب کرمانی‌ها با غلبه بر حریفان خود رتبه اول را کسب کرد و الناز ذوالفقاری نیز به رتبه دوم رسید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در پایان تصریح کرد: به پاس حمایت ها و تلاش های مجموعه ی آموزش و پرورش استان البرز، مدال برترین ها و لوح تقدیر این پویش به علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اهدا شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار