رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قائنات تاکید کرد؛

تمام ظرفیت شهرستان پای کار بازگشایی مدارس

بیرجند (پانا) - فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش قائنات گفت باید تمام ظرفیت شهرستان پای کار بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی بیاید.

کد مطلب: ۱۴۰۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تمام ظرفیت شهرستان پای کار بازگشایی مدارس

محمد محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور اعضای این شورا برگزار شد؛ تاکید کرد: مهرماه فصل پویایی و سرزندگی است و با نگاه حمایت‌گرانه می توانیم یک مهر باشکوه داشته باشیم.

فرماندار قائنات با اشاره به اینکه ضروری است آمار کسب رتبه‌های برتر کنکور در مدارس دولتی افزایش یابد اظهار کرد: تقویت مدارس دولتی باید اولویت آموزش و پرورش باشد و معلمان در کسب این دستاورد سهم بسیار مؤثری دارند.

مدیر آموزش و پرورش نیز در خصوص اجرای طرح شهید عجمیان گفت: بیش از ۵۵ کلاس درس در شهرستان قائنات برای اول مهر شاداب‌سازی می‌شوند.

ابراهیم اسماعیل زاده با اشاره به اجرای مصوبه ضریب تأثیر ۴۰ درصد قطعی امتحانات نهایی در کنکور طی دولت سیزدهم اظهار کرد: این مصوبه به نفع بچه‌های مدارس عادی دولتی تصویب شده و زمینه ورود آسان‌تر بچه‌های مناطق محروم به دانشگاه‌های خوب کشور را فراهم کرده است.

وی با اعلام آمار کسب رتبه های برتر دانش آموزان شهرستان در المپیادهای علمی و کنکور افزود: تلاش‌ها برای کنکور منجر به نتایج شگفت‌انگیزی شد که می‌توان به کسب رتبه تک‌رقمی در شهرستان قائنات اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار