مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد خبر داد:

راه اندازی و تجهیز کتابخانه دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان ملارد

ملارد (پانا) - مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد، از راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه این آموزشگاه، به تعداد ۱۳٠٠ جلد کتاب، جهت ارائه خدمات و منابع آموزشی، پرورشی و پژوهشی به دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی و تجهیز کتابخانه دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان ملارد

سیده نرگس حسینی، مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان ملارد، گفت: با توجه به تازه تأسیس بودن این دبیرستان و این‌که سال پیش به دلیل مشکلات مالی فاقد کتابخانه بود، برای شروع سال تحصیلی جدید، تمام تلاش خود را در راستای راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌ای در خور این دبیرستان انجام دادیم. چرا که معتقد هستیم کتابخانه مدرسه، به‌عنوان آزمایشگاه یادگیری در مدرسه شناخته می‌شود. جایی که می‌تواند کل بسته یادگیری مورد نیاز دانش‌آموزان و معلمان را فراهم کند.

وی در ادامه افزود: پیوند میان دانش‌آموزان و کتابخانه، می‌تواند سرمنشأ رشد، تعالی و تربیت نسلی آگاه، متفکر و تحول‌آفرین شود. آشنا کردن دانش‌آموزان با کتابخانه مدرسه، به‌عنوان محلی برای یافتن پاسخ پرسش‌ها و نیازهای اطلاعاتی، باعث تقویت رشد فکری، کسب مهارت اطلاع‌یابی و مهارت استفاده از کتابخانه می‌شود. در شروع سال تحصیلی جدید، برنامه‌های متنوع جهت مشارکت حداکثری دانش‌آموزان اجرا خواهیم کرد.

حسینی عنوان کرد: کتاب‌هایی که برای کتابخانه خریداری شده است، شامل کتاب‌های کمک آموزشی، داستانی، شعر، روانشناسی، مذهبی و در راستای تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان می‌باشد. جای بسی مسرت و مباهات است که قفسه‌ای از کتابخانه، به آثار و تألیفات دانش‌آموزان و همکاران نویسنده این دبیرستان اختصاص داده شده است.

مدیر دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان، در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین تأکید برای راه‌اندازی کتابخانه، ارتقاء سطح بصیرت، دانش و مهارت دانش‌آموزان، پرورش استعدادهای آنان، ترویج فرهنگ مطالعه، تأمین‌ نیازهای فکری، ذهنی و دینی آنهاست و این محیط می‌تواند زمینه مساعدی برای شخصیت‌سازی و شکل‌پذیری آن‌ها فراهم کند. امیدوارم دانش‌آموزان این دبیرستان، از کتابخانه به عنوان یک فضای آموزشی و تربیتی آزاد و جذاب نهایت استفاده را ببرند.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار