فرماندار نایین:

دهیاری و شورا بازوی توانمند دولت در روستا هستند

نایین (پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت دهیاری و شورای روستا، بازوی توانمند دولت در روستا هستند و در کارهای اداری باید پیگیری مضاعف وجود داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دهیاری و شورا بازوی توانمند دولت در روستا هستند

محمد کریمی در برنامه میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان نایین در روستای کجان، اظهار کرد: در هفته دولت، فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی در دهستان های شهرستان به منظور دیدار چهره به چهره با اهالی روستاهای شهرستان حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: قائده اصلی حل مشکل، همکاری مردم با مسئولان است و باید بدانیم که ناامیدی، کاری را به نتیجه نمی‌رساند.

فرماندار شهرستان نایین افزود: پس از ۱۶ سال طرح هادی روستای کجان تصویب و ابلاغ شد و پروژه خانه بهداشت روستا نیز بیش از ۹۰٪ پیشرفت داشته است و تمام این موارد با همت، همیاری و همکاری مردم صورت گرفته و در آینده بایستی سرعت و کیفیت بیشتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه دهیاری و شورای روستا بازوی توانمند دولت در روستا هستند، گفت: هنگام سیل، جلسه مدیریت بحران را در روستای کجان برگزار کردیم که با اقدامات حداکثری، اتفاقات حداقلی را رقم زدیم.

کریمی ادامه داد: این امر نشان می دهد اگر دهیاری و شورا دست به دست هم بدهند، به مردم متعهد شوند و رو به جلو حرکت کنند و با امید به آینده و امید به حل مسائل در صحنه بیایند، مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

وی در ادامه خطاب به دهیاری و شورای روستا تاکید کرد: اینجانب خواهان سه مورد هستم و این سه مورد عبارت است از پیگیری، پیگیری و پیگیری که رمز موفقیت در کارهای اداری است و تقاضای من از شما جدی گرفتن بحث بند و لایروبی است.

میز خدمت مسئولان شهرستان نایین در هفته دولت در روستاهای کجان، هماباد، نیستانک و چوپانان برپا شده است.

خبرنگار: الناز عبدانی نصیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار