ناظر‌ سازمان استثنایی کشور:

مسابقات دانش‌آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود

مشهد (پانا) - ناظر‌ سازمان استثنایی کشور، از بالابودن سطح کیفی و کمی بیست و سومین دوره مسابقات کشوری آسیب بینایی و جسمی حرکتی به میزبانی خراسان‌رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دانش‌آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود

محبوبه محمدزاده، ناظر‌ سازمان استثنایی کشور در اولین روز مسابقات دانش آموزان آسیب بینایی و جسمی، حرکتی گفت: بیست و سومین دوره مسابقات کشوری دانش آموزان آسیب بینایی و جسمی حرکتی به میزبانی خراسان رضوی در حال برگزاری است. مسابقات از هفتم شهریور شروع شده و تا ۱۱شهریور به پایان می‌رسد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات برای دختران با آسیب بینایی رشته گلبال، دو و میدانی و شطرنج برگزار می شود و برای دختران با آسیب جسمی، حرکتی رشته بوچیا و دو و میدانی و شطرنج در حال برگزاری است. مسابقات گلبال با ۶ نفر ظرفیت، مسابقات شطرنج با ظرفیت ۱ شرکت کننده، مسابقات دو ومیدانی در رشته آسیب بینایی ۶ شرکت کننده و در رشته جسمی حرکتی فقط در رشته پرتاب نشسته، کلاب و ایستاده وزنه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات با کیفیت بالا و با میزبانی بسیار خوبی که خراسان رضوی داشت و حضور داوران ارزشمند، باعث بالارفتن سطح مسابقات نسبت به سال‌های قبل شد.

وی ادامه داد: سپاسگزارم از ریاست محترم اداره آموزش و پرورش که این مسابقات باکیفیت را میزبانی کردند و در حال برگزاری است.

دانش آموز خبرنگار: ساجده زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار