سرمربی تیم والیبال زنان ایران:

بازیکنان ایران مقابل ژاپن عملکرد خوبی داشتند

تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال زنان ایران گفت‌ بازیکنان ایران مقابل یکی از قدرت‌های جهان عملکرد خوبی نشان دادند و ‌به آن‌ها و آینده درخشان‌شان ایمان دارد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بازیکنان ایران مقابل ژاپن عملکرد خوبی داشتند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ فاطمه رشیدی بعد از شکست مقابل تیم ژاپن در نخستین روز مسابقات قهرمانی زنان آسیا اظهار داشت: بازی اول را با تیم ملی قدرتمند ژاپن انجام دادیم، می‌دانستیم آن‌ها تجربه حضور در مسابقات جهانی را دارند و گرفتن امتیاز از آن‌ها کار سختی است، این مسابقه در حالی برگزار شد که تیم ایران امسال با ترکیب بسیار جوان در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شده است.

وی افزود: متاسفانه نتوانستیم از نگین شیرتری به دلیل آسیب در بازی تدارکاتی به‌طور کامل استفاده کنیم و فقط ست سوم برای دقایقی در ترکیب حاضر شد و با پاسور ۱۶ ساله و جوان بازی را دنبال کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران یادآور شد: شاگردانم در ست اول و سوم خیلی خوب کار کردند، ست دوم اشتباهاتی داشتیم که امیدوارم این تجربه برای والیبالیست‌های ایران به حدی برسد که بتوانند بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شوند، ولی در ست سوم پایاپای پیش آمدیم و مستحق برد بودیم.

رشیدی افزود: بازیکنان ژاپنی همیشه خیلی منظم و با تاکتیک کار می‌کنند، ۶ نفر از والیبالیست‌های سال گذشته در این تیم حضور داشتند با توجه به تاخیر در اعلام اسامی نفرات، آنالیز خیلی دقیق از آن‌ها نداشتیم و این مساله در کنار جوانی شاگردانم باعث واگذاری امتیازات شد، به آن‌ها ایمان دارم و می‌دانم آینده خیلی خوبی در انتظارشان است.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در خصوص بازی فردا مقابل هند اظهار داشت: نتیجه بازی با هند برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نتیجه این دیدار تکلیف راهیابی‌مان به جمع ۸ تیم برتر قاره را مشخص می‌کند، امیدوارم فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا سه بر صفر مقابل ژاپن مغلوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار