دکتر داروساز دانشکده داروسازی علوم پزشکی مشهد:

شیوه تدریس معلم شیمی در دوران نوجوانی عامل اصلی علاقه‌مندی برای رسیدن به داروسازی شد

مشهد (پانا) - دکتر داروساز دانشکده داروسازی علوم پزشکی مشهد گفت شیوه تدریس معلم شیمی در دوران نوجوانی باعث شد به رشته داروسازی علاقمند شوم.

کد مطلب: ۱۳۹۹۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شیوه تدریس معلم شیمی در دوران نوجوانی عامل اصلی علاقه‌مندی برای رسیدن  به داروسازی شد

اسما محمودی داروساز دانشکده داروسازی عنوان کرد:تمام تلاش خود را در دوران تحصیل به کار گرفتم تا در رشته داروسازی که مورد علاقه من بود موفق شوم هرچند قبل از آشنایی با معلم شیمی به رشته ریاضی علاقه‌مند بودم اما شیوه تدریس ایشان مسیر من را عوض کرد.

وی گفت: درسال ۹۱ داروسازی مقطع عمومی رابه اتمام رساندم قبولی من در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان اولین انتخاب رشته دانشگاهی و مسیرهای بعد از آن شامل دکترای حرفه‌ای,PHD وPost doc است.

محمودی گفت: حیطه کاری که در آن کار می‌کنم بر روی فرمولاسیون‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی فرآورده‌های دارویی است که تخصص من نانو فناوری دارویی است که سعی می‌کنیم برای فرآورده‌های دارویی از تکنولوژی نانو استفاده کنیم زیرا اثربخشی دارو را بیشتر و یا اینکه عوارض آن را کمتر کنیم.

وی تصریح کرد: ما در کارهای تحقیقاتی کار می‌کنیم تا بتوانیم فرمولاسیون مناسبی از هر دارو تهیه کنیم و فرآورده تجاری از آن داشته باشیم.

وی در ادامه گفت :برای کسانی که می‌خواهند وارد این رشته شوند تنها موردی که می‌توانم بیان کنم این است که به داروسازی عشق داشته باشند اگر به این رشته علاقه‌مند باشند چالش‌هایی که این رشته دارد برای آنان دلسردی نمی‌آورد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این مسیر بسیار پرچالش است حتماً به این نکته توجه زیادی کنند و اگر بدون علاقه وارد آن شوند چالش‌ها آنها را اذیت خواهد کرد ؛ اما من به شخصه چون با علاقه قبلی بوده همه قسمت‌های آن برایم جذاب است و امیدوارم بقیه هم باهمین علاقه واردشوندکه بتوانند این تجربه را داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار پانا:سنامومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار