امام جمعه شهرستان شیروان:

اعتماد و امید مردم به نظام و انقلاب را با خدمتگزاری خالصانه بیشتر کنیم

شیروان (پانا) - امام جمعه شهرستان شیروان اظهار کرد با خدمتگزاری خالصانه، اعتماد و امید مردم به نظام و انقلاب بیشتر می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۸۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد و امید مردم به نظام و انقلاب را با خدمتگزاری خالصانه بیشتر کنیم

حجت الاسلام حسین تکمیلی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در جمع مدیران ادارات، نهادها و ارگان های شهرستان شیروان که در حسینیه شهدا برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر در طول خدمت کوتاه خود خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه کردند و خود را به عنوان یک مدیر نمونه در تراز انقلاب نشان دادند.

امام جمعه شهرستان شیروان با اشاره به اینکه یکی از توفیق‌هایی که نصیب انسان می‌شود، توفیق خدمت به مردم و دستگیری و دلسوزی برای آنان است، افزود: برخی از مدیران با خطرپذیری که دارند بسیاری از کارهای مردم را راه می اندازد و تنها توجیه آنان به عنوان یک انسان عاقل این است که با خود می‌گویند، خدمت به مردم بسیار ارزشمند است و با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

تکمیلی در ادامه اظهار کرد: همه ما باید فرصت شکرگزاری این خدمت را داشته باشیم و راهکار شکر این خدمتگزاری به مردم، توجه به خداوند، اهل دعا و نماز بودن و توسل به اهل بیت (ع) و انجام نوافل و مستحبات است. در واقع به طور خالص باید برای خدا کار کنیم و مشغله‌های روزمره کاری نیز موجب نشود که ما را از یاد خدا غافل یا کمرنگ کند. همچنین کارهای روزمره اداری نباید موجب شود تا شما را از اجرای طرح های کلان دور کند و هر مدیری باید یک نقشه راه و طرح کلان برای خود داشته باشد.

وی شاخصه های یک مدیر خوب را استفاده از ظرفیت‌های دولتی و مردم برشمرد و گفت: اگر وعده‌ای دادید، محکم پای وعده خود باشید و به آن عمل کنید، چرا که عمل به وعده، مثل اقامه نماز واجب است و ایجاد اعتماد و امید در دل مردم می‌کند و با کمک گرفتن و استفاده از مشارکت‌های مردمی، آنان را پای کار بیاوریم. علت دلسردی مردم این است که خیلی وعده ها داده و به آنها عمل نکرده ایم و در نهایت هدف اصلی این است که یک مدیر قوی که کارهای روزمره خود را انجام می‌دهد بتواند گره ای از مشکلات مردم را هم باز کند.

امام جمعه شیروان خطاب به مدیران شهرستان اظهار کرد: بخشدارها، شهرداری‌ها و مجموعه‌های اداری شهرستان حتماً با نقشه راه، اولویت بندی در اعتبارها را داشته باشند تا امید را در دل‌های مردم ایجاد کنند، چرا که ایجاد امید و نشاط اجتماعی، موجب عظمت بهتر برای انقلاب و همچنین عزت مردم در جامعه می‌شود.

تکمیلی گفت: یکی دو سالی است به خوبی کار می‌شود، اما کارهای نکرده هم بسیار است و برای انجام کار منتظر پول نباشید. با کار جهادی بسیاری از مشکلات را حل کنید. همچنین باید کارهای انجام شده و یا بر زمین مانده را شفاف سازی کرده و حداقل هر ۶ ماه یک بار با اصحاب رسانه نشست گذاشته و اطلاع رسانی کنید.

وی در پایان با اشاره به حساس بودن برگزاری انتخابات در سال جاری افزود: امسال یکی از سال های حساس برای برگزاری انتخابات است و دشمن هدف و تلاش خود را برای مشارکت پایین مردم گذاشته است و همه ما برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات وظیفه داریم و توصیه می شود مدیران از جایگاه حقوقی خود وارد سیاست نشده و از اشخاص خاصی حمایت نکنند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار