وزیر جهادکشاورزی در اسلامشهرتأکید کرد:

افزایش تولید و رسیدن به خودکفایی پایدار با کشاورزی دانش‌بنیان

اسلامشهر(پانا) - وزیر جهادکشاورزی، افزایش تولید و رسیدن به خودکفایی پایدار، بهره‌وری و سطح عملکردبالا را مستلزم برخورداری ازکشاورزی دانش‌بنیان، دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۸۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تولید و رسیدن به خودکفایی پایدار با کشاورزی دانش‌بنیان

محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر یک‌روزه به شهرستان اسلامشهر با حضور در نشستی با فعالان کشاورزی اسلامشهر که در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: کشاورزی شهرستان اسلامشهر بازار خوبی برای استان تهران است و کشاورزان با توانایی و تبدیل صنایع تکمیلی به تبدیلی می‌توانند در مجموع به بازرگانان صادر کننده نیز تبدیل شوند.

وی در ادامه افزود: حفظ کاربری اراضی کشاورزی بسیار مهم است و نمی‌بایست کشاورزی زیر سایه بقیه موارد نابود شود و خودکفایی محصولات کشاورزی را از سیاست‌های ابلاغی رهبری و دولت است.

وزیر جهادکشاورزی تصریح کرد: امنیت غذایی می‌بایست در سطح کشور برقرار شود و برای حفاظت از ثروت محدود کشاورزی ضرورت داردبا توجه به تولیدکنندگان و کشاورزان، مشکلات آنها را حل کنیم.

نیکبخت بیان کرد: ستاد توسعه گلخانه در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده وبا تصمیمات جدید دولت ۱۰ میلیون تن خرید گندم را داشت که از سال‌های گذشته بیشتر بود و امیدواریم در آینده با افزایش تولید به خودکفایی پایدار، بهره‌وری و سطح عملکردبالا با کشاورزی دانش‌بنیان دست یابیم.

در جریان سفر وزیر جهادکشاورزی به شهرستان اسلامشهر، نماینده مردم در مجلس شورای‌اسلامی، فرماندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی وی را همراهی کردند و بازدیداز مجتمع پرورش ماهیان خاوری، یک واحد دامداری و تصفیه‌خانه فاضلاب واوان از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بازدید وزیر جهاد کشاورزی و همراهان قرار گرفت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار