مدیرعامل صندوق ملی مسکن:

۲ هزار میلیارد تومان منابع صندوق ملی مسکن برای بخش مسکن هزینه شد

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق ملی مسکن از هزینه ۲ هزار میلیارد تومانی منابع صندوق ملی مسکن در سال گذشته برای تولید و تکمیل مسکن خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار میلیارد تومان منابع صندوق ملی مسکن برای بخش مسکن هزینه شد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اخبار حوزه مسکن و شهرسازی در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

اجرا و ساخت بیش از یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور

علمکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن و شهرسازی حاکی است که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۹۱ واحد در قالب های گوناگون در سراسر کشور در دست ساخت است.

افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در هفته دولت

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در هفته دولت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی و بافت فرسوده در هفته دولت تحویل مردم در سراسر کشور می شود.

برنامه‌ریزی برای تسریع واگذاری زمین در روستاها

وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بر تسریع واگذاری زمین در روستاها و تقویت نقش بنیاد مسکن در حوزه بافت فرسوده تاکید کرد.

تسریع در طرح همیار صنعت برای تامین زمین مسکن کارکنان در صنایع بزرگ

وزیر راه و شهرسازی بر مجهز شدن هرچه بیشتر ستاد حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و شتاب بخشی به طرح همیار صنعت برای تامین زمین مسکن کارکنان در صنایع بزرگ تاکید کرد.

۱۶۱ هکتار اراضی در بندرعباس برای ساخت مسکن با رعایت ۶ الزام الحاق می‌شود

شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران با الحاق ۱۶۱ هکتار اراضی در بندرعباس برای ساخت مسکن با رعایت ۶ الزام موافقت کرد.

موافقت با الحاق اراضی ۸۶ هکتاری شهر میناب به طرح نهضت ملی مسکن

شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران با الحاق اراضی ۸۶ هکتاری شهر میناب در استان هرمزگان به محدوده برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن موافقت کرد.

تخصیص زمین به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.

مدیرعامل صندوق ملی مسکن از هزینه ۲ هزار میلیارد تومانی منابع صندوق ملی مسکن در سال گذشته برای تولید و تکمیل مسکن خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما برای امسال در بخش بازگشت اقساط مسکن مهر حدود ۳.۸ همت است که مکاتبات با بانک مسکن انجام شده است و آن را به نفع عملیات نهضت ملی و هزینه در مسکن، وصول خواهیم کرد.

تدوین نقشه راه ساماندهی تایید صلاحیت سازندگان سازه‌های فولادی

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بر ضرورت تشکیل کمیته‌های کارشناسی برای کیفی‌سازی تولید سازه‌های فولادی و برقراری تعامل و اخذ نظرات کارشناسی متخصصان حوزه صنعت فولاد و تولیدکنندگان تاکید کرد و این امر را در پذیرش ساماندهی کیفیت سازه‌ها از سوی صنعت موثر دانست.

فعالیت گسل مشاء مسبب زلزله با بزرگی ۳.۹ در دماوند

رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اعلام اینکه فعالیت گسل مشاء سبب وقوع زلزله با بزرگی ۳.۹ در منطقه دماوند شده از ثبت یک پس‌لرزه با بزرگی ۲.۵ خبر داد.

بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در احداث شهرک‌های مسکونی

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در احداث شهرک های مسکونی گفت: در این فرآیند دستگاه‌های خدمات رسان باید به منظور تسریع در امور اجرایی نهایت همکاری را در پاسخ به استعلام‌های مربوطه داشته باشند.

نظام شهرسازی خانواده‌محور در دستور کار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفت

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه آن شرکت برای شکل گیری نظام شهرسازی خانواده محور خبر داد.

اختصاص ۳۷۳ هکتار از اراضی دانشگاه‌ها به طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۷۳ هکتار از اراضی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در مرحله اول خبر داد.

ساخت ۱۵۶ هزار واحد نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه بیش از ۱۵۶ هزار واحد نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد وارد فاز اجرا شده است تامین زمین برای تولید مسکن را ۶ هزار هکتار برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار