حسن بهرام‌نیا: زیرساخت‌ها در مرز مهران نسبت به سال گذشته تفاوت قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است

راه‌های مواصلاتی به مرز مهران در وضعیت خوبی قرار دارند

تهران (پانا) - استاندارد ایلام، با بیان این که در حال حاضر تردد در مرز مهران روان است، گفت زیرساخت‌ها در مرز مهران نسبت به سال گذشته تفاوت قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است.

کد مطلب: ۱۳۹۸۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حسن بهرام‌نیا: زیرساخت‌ها در مرز مهران نسبت به سال گذشته تفاوت قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است

به گزارش روابط عمومی رادیو اربعین،حسن بهرام نیا، در مصاحبه با رادیو اربعین حسینی با ارائه اماری از رفت و آمد روزهای اخیر زائران اربعین حسینی از مرز مهران تصریح کرد : تا شب گذشته بیش از 69 هزار زائر از مرز مهران تردد داشته اند که حدود60 هزار نفر آن از مرز مهران برای سفر به عتبات عالیات درعراق از مرز خارج شده اند و 9 هزار نفر نیز وارد کشور شده اند.

این مقام مسئول در استانداری ایلام با تاکید بر این که امکانات لازم برای پذیرایی از زائران توسط مردم و نهادهای مردمی در مرز مهران تهیه شده است ، اظهار کرد : راه های مواصلاتی به مرز مهران نیز در وضعیت خوبی قرار دارند.

وی با بیان این که در طول مسیرهای منتهی به مرز مهران مراکز درمانی و امدادی برپا شده اند ، گفت : در حال حاضر تردد در مرز مهران روان است .

بهرام نیا همچنین تاکید کرد : در موضوع زیر ساخت ها، وضعیت در مرز مهران نسبت به سال گذشته تفاوت قابل ملاحظه ای پیدا کرده است و تلاش کرده ایم که مشکلاتی که بعضا در سال های گذشته با آن در مرز مهران روبرو بودیم را رفع کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار