نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز:

پاسخگویی مدیران و مسئولان برای کارهای انجام گرفته و نگرفته یک وظیفه اساسی و اصلی است

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه پاسخ گویی مدیران و مسئولان برای کار های انجام گرفته و نگرفته را یک وظیفه و اساسی و اصلی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگویی مدیران و مسئولان برای کارهای انجام گرفته و نگرفته یک وظیفه اساسی و اصلی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در اولین روز از هفته دولت با حضور در مراز شهدا و تجدید بیعت با شهیدان در جمع مسئولان استانی گفت: بهره مندی جامعه از خدماتی که در شأن ملت ایران اسلامی آن چیزی است که این هفته را در ذهن ملت ایران اسلامی برجسته می‌کند و این هفته که با دولتمردانی همچون شهیدان رجایی و باهنر که به معنای واقعی جزء اثرگذارترین انسان ها در جمهوری اسلامی ایران بودند عظیم شده است.

وی ادامه داد: تمامی مدیران و مسئولان باید در لحظه لحظه دوران مدیریت خود پاسخو گو به تمامی مشکلات باشند چرا که پاسخ گو بودن مدیران و مسئولان برای کار های انجام گرفته و نگرفته یک وظیفه بسیار اساسی و اصلی است و اقدامات انجام گرفته در زمین های مختلف کشاورزی، صنعتی و صنعت دفاعی کشور در حوزه نظامی، فرهنگی و اجتماعی باید برای مردم توسط دولت مردان، مدیران و مسئولان عنوان گردد تا مردم به این باور برسند که دولت مردان در حال تلاش برای پیشرفت همه جانبه کشور با وجود همه خللی که دشمن برای ایران اسلامی وارد می‌کند هستند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز اظهار کرد: رفتار دولت مردان در جمهوری اسلامی باید به گونه باشد که مردم آنها را از خود بدانند و به آنها اعتماد داشته باشند که همان روحیه مردم داری و صلابت در خدمت است.

وی اذعان کرد: وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت از دیگر دستگاه ها بسیار سنگین است، چرا که وظیفه آشنایی دانش آموزان با خدمات دولت بر عهده این دستگاه است و در این راستا اگر تربیت دانش آموزان و آشنایی آنان با خدمات دولت در این مجموعه به درستی انجام بگیرد آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار درخشان خواهد بود چرا که دانش آموزان آینده سازان این مرزوبوم هستند که آموزش و پرورش تربیت آنان را بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در مایان خاطرنشان کرد: امید است با انجام درست وظایفی که در راستا خدمت رسانی به مردم بر عهده داریم بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار