به مناسبت روز پزشک:

از تعدادی از پزشکان رودهن توسط فرماندهی بسیج رودهن تقدیر شد

رودهن(پانا) - فرمانده بسیج حوزه حضرت علی‌ابن ابیطالب بخش رودهن از تقدیر از تعدادی از پزشکان بخش رودهن به مناسبت روز پزشک در راستای قدردانی و تقدیر از خدمات جهادی، مسئولانه و خداپسندانه و فعالانه این قشر شغلی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
از تعدادی از پزشکان رودهن توسط فرماندهی بسیج رودهن تقدیر شد

به مناسبت روز پزشک فرماندهی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج علی‌ابن‌ابیطالب علیه‌السلام رودهن از پزشکان بخش رودهن با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل کردند.

سرگرد پیمان زینلی‌زاده فرماندهی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج علی ابن‌ابیطالب علیه السلام بخش رودهن، به مناسبت زادروز طبیب برجسته و نامدار ایرانی ابوعلی سینا و روز پزشک با حضور در برخی مراکز درمانی و داروخانه‌های بخش رودهن از زحمات و همراهی‌های پزشکان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل کردند.

سرگرد پاسدار زینلی زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی‌ابن‌ابیطالب علیه السلام پیرامون این روز گفت: پزشکان جهادگران سلامت هستند آنان با فداکاری، تعهد و مسئولیت در مسیر سلامتی آحاد مردم تلاش می‌کنند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند، ارتقای سلامت جامعه با وجود پزشکانی مسئول و دارای وجدان کاری ممکن می‌شود و بی‌شک تمامی پزشکان و کادردرمان کشور ما انقلابی و جهادی در این مسیر حرکت می‌کنند و چه بسا دیده می‌شود که پزشکان ما با شور و تعهدی ملی در مناطق محروم، مجاهدانه خدمت می‌کنند و تنها رضایت خداوند و خدمت به خلق را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: برما و تمام‌مسئولین واحب است قدردان زحمات این عزیزان باشیم، مسئولین متوجه نیازهای کاری و شغلی آنان باشند و درصدد رفع و چاره‌اندیشی باشند تا ما روز به روز شاهد توسعه پزشکی و خدمات درمان‌مان در سطح کشور باشیم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار