‌راه‌یابی دو نوجوان‌ ایرانی به نیمه‌نهایی اسکواش قهرمانی آسیا‌

تهران (پانا) - سی‌امین دوره مسابقات انفرادی رده‌های سنی آسیا ۲۰۲۳ امروز در دالیان چین پیگیری می‌شود و تیم ایران دو نماینده در مرحله نیمه‌نهایی جدول پلیت رده‌های مختلف دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
‌راه‌یابی دو نوجوان‌ ایرانی به نیمه‌نهایی اسکواش قهرمانی آسیا‌

نتایج نمایندگان ایران به این شرح اعلام شد:

پسران:
کمتر از ۱۹ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت:
امیر حسین رضا زاده ۰ - ۲ تو وای یان از مالزی (ست‌ها: ۴ - ۱۱ و ۴ - ۱۱)
رضا زاده در دور اول به علت انصراف اناس علی شاه از پاکستان صعود کرده بود. رضا زاده در جدول اصلی مسابقات ۰ - ۳ به سه جات از هنگ کنگ باخته بود.

کمتر از ۱۷ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت:
محمد چنگانیان ۰ - ۲ گورویر سینگ از هند (۴ - ۱۱ و ۷ - ۱۱)
چنگانیان پیش از این وانگ رویکی از چین را در دور نخست شکست داد. چنگانیان در دور اول جدول اصلی ۰ - ۳ وونگ وینگ کوئن از هنگ کنگ باخته بود.
سید مبین سیدان ۱ - ۲ پان هونگ روی از تایوان (۱۱ - ۴، ۷ - ۱۱ و ۹ - ۱۱)
سیدان در دور نخست لیونگ کنگ این از ماکائو را مغلوب کرد. سید مبین سیدان پیش از این در دور اول جدول اصلی ۰ - ۳ از لو وا سرن از مالزی شکست خورد.

کمتر از ۱۵ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت:
یوسف قریشی ۱ - ۲ پرویز کریم از بنگلادش (۷ - ۱۱، ۱۳ - ۱۱ و ۹ - ۱۱)
یوسف قریشی در دور اول ۲ - ۰ شی یوشی از چین را شکست داد. قریشی در دور اول جدول اصلی ۰ - ۳ مغلوب اون جیدن از مالزی شده بود.
علی رحیمی نیز در دور نخست ۱ - ۲ از لی کا هی از هنگ کنگ شکست خورد و حذف شد. رحیمی در دور اول جدول اصلی ۰ - ۳ به اتان کوان از سنگاپور باخته بود.

کمتر از ۱۳ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت:
امیر رضا الوان ساز ۲ - ۱ وو ون فنگ از چین (۱۱ - ۴، ۸ - ۱۱ و ۱۱ - ۶)
الوان ساز در دور نخست چن شیائو ژن از چین را ۲ - ۰ شکست داد و در دور نیمه نهایی امروز به مصاف تانگ وی هونگ از هنگ کنگ می‌رود. الوان ساز پیش از این در دور اول جدول اصلی ۳ - ۰ فو ون فنگ از چین را برد و در دور دوم ۲ - ۳ از آدیو گول از سنگاپور شکست خورد.
در این رده رایان گلابیان در دور اول جدول اصلی ۳ - ۰ جیا یوآن بو از چن را برد و در دور دوم ۰ - ۳ از لوخش وینسواران از مالزی شکست خورد.

دختران:

کمتر از ۱۹ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت:
فاطمه فلاحتی ۱ - ۲ چانیتما سینلی از سریلانکا (۱۱ - ۱، ۸ - ۱۱ و ۱۲ - ۱۴)
فلاحتی در دور اول اوم جون از کره جنوبی را ۲ - ۰ شکست داد. فلاحتی پیش از این در دور نخست جدول اصلی ۲ - ۳ از چانتیما سینلی از سریلانکا شکست خورده بود.
نرگس سلطانی ۲ - ۰ آویتا شارما از هند (۱۱ - ۸ و ۱۱ - ۹)
سلطانی در دور نخست آشندری مندیس از سریلانکا را ۲ - ۰ شکست داد و در دور نیمه نهایی امروز به مصاف چانیتما سینلی از سریلانکا می‌رود. سلطانی پیش از این در دور اول جدول اصلی ۱ - ۳ مغلوب پوجا آرتی از هند شد.

کمتر از ۱۷ سال - جدول پلیت:
پارمین نکوپایان در جدول اصلی پیش از این در دور اول ۳ - ۰ آدیتی گوناسکرا از سریلانکا را شکست داده بود و در دور دوم ۰ - ۳ از آناهات سینگ از هند شکست خورد. نگوپایان در دور اول جدول پلیت ۰ - ۲ از او یئونگ وی از سنگاپور شکست خورد و حذف شد.
باران محمد پور نیز که در جدول اصلی و در دور اول ۳ - ۰ مقابل پان میکی از چین به برتری رسیده بود، ولی در دور دوم ۰ - ۳ از کوونگ انا از هنگ کنگ شکست خورد. محمد پور در دور نخست جدول پلیت ۰ - ۲ از هانیشا ویراکمار از مالزی شکست خورد و حذف شد.

کمتر از ۱۵ سال - جدول پلیت:
پرنیان نجفی نیز که در دور اول جدول اصلی ۳ - ۰ برابر نتمی هیرانیا از سریلانکا به برتری رسیده بود، در دور دوم ۰ - ۳ مغلوب لو پوی یین از هنگ کنگ شد. نجفی در دور اول جدول پلیت ۰ - ۲ از نورالنسا نظیر از مالزی شکست خورد و حذف شد.

کمتر از ۱۳ سال - جدول پلیت:
باران روحانی در جدول اصلی ۳ - ۱ در دور اول بر گائو کیان ران از چین غلبه کرد، اما در دور دوم ۰ - ۳ از نیا چو از مالزی شکست خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار