رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان:

پانا پل ارتباطی دانش‌آموز و جامعه است

زنجان (پانا) - رئیس اداره ناحیه یک زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان در خبرگزاری پانا مهارت‌های اجتماعی را یاد می‌گیرند و وارد محیط‌های اجتماعی می‌شوند، گفت پانا، پلی است که نوجوانان می‌توانند به کمک آن ارتباطی تاثیرگذاربا محیط داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پانا پل ارتباطی دانش‌آموز و جامعه است

ابولفضل خوئینی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که روز سه شنبه در محل این اداره برگزار شد، ضمن تقدیر از مسئولین خبرگزاری به نقش‌های اجتماعی که سازمان دانش‌آموزی در پی تحقق آن است، اشاره کرد و گفت: خبرگزاری پانا بواسطه حوزه کاری و آموزشی که دارد، دانش‌آموزان را وارد عرصه تاثیرگذاری در مدرسه، مسجد و جامعه می‌کند.

وی ادامه داد: آموزش مهارت ها و پذیرفتن نقش ها و پرورش حس مسئولیت پذیری که بدنبال آن هستیم، نه فقط در قالب یک طرح و یک برنامه، بلکه بصورت مستمر در بطن فعالیت‌های تربیتی قابلیت تحقق می‌پذیرد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از مسئولین و رابطین خبرگزاری پانا، تلاش آنها در رشد شناختی و اجتماعی نوجوانان امروزی را تحسین کرد و افزود: در سالهای اخیر خوشبختانه مشارکت نوجوانان و کودکان مدارس ناحیه ۱ زنجان با این خبرگزاری و مجموعه سازمان دانش‌آموزی افزایش یافته که این بسیار ارزشمند است.

گفتنی است مراسم تقدیر از دانش‌آموز‌ خبرنگاران ناحیه یک خبرگزاری پانا زنجان روز سه شنبه در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار