اعزام مربیان سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی به دوره تخصصی تربیت مربی اردو

تبریز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی از اعزام مربیان سازمان دانش‌آموزی استان به دوره تخصصی تربیت مربی اردو خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام مربیان سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی به دوره تخصصی تربیت مربی اردو

معصومه مختاری در حاشیه اعزام مربیان در گفت و گو با پانا بیان کرد: اردو یکی از ابزارهای اصلی در عرصه تعلیم و تربیت است که نقش بی بدیل آن بر کسی پوشیده نیست، بنابراین دوره تخصصی تربیت مربی اردو به همت مرکز اردویی و گردشگری سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران از 24 لغایت 28 مردادماه1402 در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

وی در خصوص نحوه انتخاب مربیان گفت: پس از ارسال شیوه نامه به تمامی مناطق استان جهت آگاهی همه مربیان و علاقمندان و بررسی سوابق حرفه ای و سپس مصاحبه مجازی توسط گروه تخصصی سازمان دانش آموزی کشور 5 نفر از مربیان استان طبق سهمیه اعلامی جهت شرکت در این دوره منتخب شدند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان انتقال تجربیات متنوع و آشنایی با فناوری های نوین تربیتی را خط مشی اصلی حاکم بر دوره تخصصی تربیت مربی عنوان کرد و گفت: سازمان دانش آ موزی همیشه سعی دارد تا با به کار گیری تمامی ظرفیت های ملی اعم از فرهنگی، آموزش و اجتماعی جامعه گام مستحکمی را در تربیت دانش آموزان بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار