سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به پانا خبر داد؛

حریق گسترده در بازار بزرگ تهران؛ 30 مغازه در آتش سوخت

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی حدود ۳۰ باب مغازه در بازار تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
حریق گسترده در بازار بزرگ تهران؛ 30 مغازه در آتش سوخت

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: «وقوع یک مورد حادثه حریق در بازار تهران در ساعت ۲:۰۱ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان هفت ایستگاه را به همراه تانکرهای آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و ... به محل حادثه واقع در بازار آهنگران اعزام کرد. محل حادثه یک پاساژ سه طبقه با بیش از ۲۵۰ باب واحد صنفی و انبار به مساحت‌های مختلف بود. کانون حریق در زیرزمین این پاساژ قرار داشت و جمعا در حدود ۳۰ باب مغازه و انبار دچار حریق شده بودند.»

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: «شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر واحدهای واقع در این پاساژ بود که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای اطفاء حریق در این پاساژ را آغاز کرده و در گام نخست با اقدامات خود موفق شدند تا از گسترش آتش و سرایت شعله‌ها به واحدهای دیگر جلوگیری کنند. با توجه به اینکه حریق در زیرزمین این پاساژ رخ داده بود، عملیات آتش‌نشانان با دشواری‌هایی همراه بود با این وجود آتش‌نشانان در حرارت بالا و دود زیاد موفق به اطفاء کامل حریق شدند.»

وی افزود: «حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند. اکنون نیز آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند که پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.»

به گفته ملکی، این حادثه مصدومیت و فوتی نداشت اما خسارات مالی زیادی درپی این حادثه برجا ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار