معاون شهردار تهران در نشست صمیمانه با خبرنگاران مطرح کرد؛

مشکلاتی که در راه تحقق پروژه‌ها وجود دارد صادقانه مطرح می‌‌شود

تهران (پانا) - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه باید روح صداقت در اطلاع‌رسانی حوزه خدمات شهری حاکم باشد، گفت مشکلاتی که در راه تحقق پروژه‌ها وجود دارد صادقانه مطرح می‌‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۵۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مشکلاتی که در راه تحقق پروژه‌ها وجود دارد صادقانه مطرح می‌‌شود

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نشستی صمیمانه با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار از آنها درخواست کرد مشکلات شهر را مطرح و او همانند خبرنگاران دست به قلم شد و موضوعاتی که از سوی خبرنگاران مطرح شد را برای پیگیری یادداشت کرد.

بر این اساس بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی اهالی رسانه در حوزه پسماند و نظافت شهر بود و انتقادهایی نسبت به مخازن جدید زباله بود.

نظری با اشاره به اینکه باید روح صداقت در اطلاع‌رسانی حوزه خدمات شهری حاکم باشد، گفت: هفته گذشته یکی از رسانه‌ها پیگیر ساخت ۲۰۰ میدان میوه و تره‌بار بود که ابتدا اعلام کردم قرار است ۱۰۰ میدان میوه و تره بار ایجاد شود. همچنین ۲۸۵ زمین از سوی مناطق معرفی شد که ۱۱۳ زمین شرایط تبدیل به میدان میوه و تره بار را داشتند که تاکنون ۵۶ زمین تحویل داده شده و برخی زمین‌ها مشکلاتی داشتند.

معاون خدمات شهری با تاکید بر اینکه اراده ما تحقق وعده‌های داده شده است، گفت: مشکلاتی که در راه تحقق پروژه‌ها وجود دارد را صادقانه مطرح می‌کنیم تلاش خود را هم برای تحقق این وعده‌ها که نیازهای اساسی مردم است انجام می‌دهیم.

وی درخصوص مشکلاتی که در برخی تابلوهای فرهنگی سطح شهر وجود دارد، گفت: نباید خطایی وجود داشته باشد و بابت خطاها عذرخواهی می‌کنم اما درصدی از خطا ممکن است همیشه رخ دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار