رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی البرز:

8 پایگاه انتخاب رشته کنکور آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان البرزی است

کرج (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش البرز، از آمادگی ۸ پایگاه انتخاب رشته کنکور برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان استان البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
8 پایگاه انتخاب رشته کنکور آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان البرزی است

فرهاد منظوری، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز گفت: اداره مشاوره آموزش و پرورش استان البرز با همکاری مراکز مشاوره استان، همانند سال‌های گذشته اقدام به تشکیل پایگاه‌های انتخاب رشته آزمون سراسری کرده است.

وی افزود: این پایگاه‌ها از زمان اعلام نتایج به مدت ۱۰ روز در تمامی روزهای هفته به صورت صبح و بعد از ظهر، خدمات انتخاب رشته را به دانش آموزان ارائه خواهند کرد.

منظوری با اشاره به فرآیند سه مرحله‌ای انتخاب رشته کنکور سراسری، اظهار کرد: انتخاب رشته امسال شامل سه مرحله تراز و رتبه‌بندی، چیدمان رشته‌ها و تایید نهایی است که ۵۶ نفر از مشاوران با تجربه پس از گذراندن سه دوره آموزشی در این مراکز فعالیت خواهند کرد.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز در پایان تصریح کرد: توصیه ما به دانش آموزان این است که از مراجعه به مراکزی که مجوز و تخصص لازم را ندارند، خودداری کرده و خدمات مطلوب را از این مراکز دریافت کنند.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار