تعیین تکلیف تعدادی پلاک ثبتی از حیث باغ و غیر باغ بودن

تهران (پانا)- تعدادی پلاک ثبتی از حیث باغ و غیر باغ بودن در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورا تعیین تکلیف شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف تعدادی پلاک ثبتی از حیث باغ و غیر باغ بودن

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا شربیانی به پلاک ثبتی ۳۲۰۸.۶ اشاره کرد و افزود: این پلاک ثبتی با مساحت ۵۹۸ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به اینکه حد نصاب درختان را ندارد اما در سال ۱۳۵۳ در سند آن یک قطعه باغ عنوان شده است و گستره بیشتر آن باغ است و اعضای کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز رأی به باغ بودن این زمین داده‌اند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی همچنین به پلاک ثبتی ۳۴.۱۴۹۵ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۶۴۵ متر مربع در منطقه یک واقع شده و بر اساس بررسی تصاویر هوایی گستره آن دارای درخت نیست. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به غیر باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز با اکثریت آراء با غیر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

در ادامه بررسی ها وی به پلاک ثبتی ۴۲.۸۷۱.۶ اشاره کرد و افزود: این پلاک ثبتی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در منطقه ۴ واقع شده که در حال حاضر در آن ۲۰ اصله درخت گزارش شده است که به این ترتیب حد نصاب درختان لازم را ندارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به غیر باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر غیر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار