مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

معنویات امامان انقلاب، بزرگترین سرلوحه آموزش و پرورش است

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در کنگره ملی معلمان انقلابی عنوان کرد معنویات امامان انقلاب بزرگترین سر لوحه در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۹۵۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
معنویات امامان انقلاب، بزرگترین سرلوحه آموزش و پرورش است

محمد حسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان با بیان سخن مقام معظم رهبری در کنگره ملی انقلاب گفت: فردای جامعه متوسل به امروز آموزش و پرورش است. عرصه آموزش و پرورش در حقیقت همان سنگ بنایی است که در همه ارکان نیاز به صیانت دارد و در تمامی اعتبارات فرهنگی جامعه ما متمرکز می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از وظایفی که امروز ما با آن روبرو هستیم بحث عفاف و حجاب است. همان که در سند تحول بنیادین مبنای ما قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان گفت: اگر ما دقت کنیم، این سپاه و بسیج بوده است که به داد ما رسیده است به فرمایش شهید بهشتی هر جا که مسئولین در اداره کشور درمانده اند سرداران، کشور را نجات داده اند.

عبدالهی ادامه داد: سردار اگر پاسدار حافظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی باشد که است قطعا در جهت جلوگیری از بی حجابی در حال پیگیری است؛ این خواسته ما معلمان است، اگر این بحث به مدارس ما کشیده شود مشکل ایجاد می‌شود که باید آن را مرتفع کنیم.

وی در پایان افزود: معلمان همیشه افسران رشید عرصه دفاع از نظام اسلامی بودند و ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار