نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

تعامل خانواده و مدرسه نقش تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دارد

گلوگاه (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری گفت تعامل خانواده و مدرسه نقش تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی و رشد و تعالی آموزش و پرورش دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تعامل خانواده و مدرسه نقش تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه به همراه جمعی از معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش و اعضای مجمع خیرین شهرستان با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری دیدار کردند.

آیت الله محمدی لائینی در این دیدار عنوان کرد: فضای ارتباط خانواده ها به مدارس صرفاً نباید فضای کمک‌های مالی باشد، بلکه این تنها بخشی از این همکاری است.

محمدی لائینی گفت: نسبت به مردم شهرستان گلوگاه شناخت دارم، آنان انسان های دیندار و متعهدی هستند؛ از دانش آموزان گلوگاهی نیز انتظار آن است که سطح سواد خود را ارتقا دهند و بر جنبه های اخلاقی شخصیت خود بیفزایند.

وی بیان کرد: با توجه به محرومیت شهرستان گلوگاه، شایسته است اداره کل آموزش و پرورش استان توجه خاصی به آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند، همچنین خانواده ها و خیران نیز به این مهم توجه کنند.

امام جمعه ساری گفت: از فرصت تربیتی ماه محرم بهره بگیرید، فرهنگیان و دانش آموزان را برای حضور در راهپیمایی اربعین تشویق کنید، اردو و سفرهای تربیتی برگزار کنید، مواکب اربعین ایجاد کنید و برای مناسبت های خاص، برنامه ریزی داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: برنامه های فوق برنامه برای دانش آموزان هم باید ناظر به اهداف تربیتی و آموزشی باشد و هم از جنبه ایجاد تفریح و سرگرمی جذاب باشد.

در ابتدای این دیدار، اسماعیل روحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گزارش کوتاهی از فعالیت های آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه ارائه داد.

برنامه محوری و حرکت بر مدار برنامه، مولد سازی سرمایه‌ها، مردمی سازی فعالیت ها با بهره مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران، گفتمان سازی با هدف تبیین فعالیت ها و دستاوردها با برپایی نشست های تخصصی با شورای معلمان مدارس، تکریم جایگاه مقام معلم(جشن بزرگداشت هفته معلم)، فعال سازی مجمع خیرین مدرسه ساز و ساماندهی املاک آموزش و پرورش از مهم ترین مسائلی بود که در گزارش مدیر آموزش و پرورش گلوگاه ارایه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار