چهار ملی‌پوش کراس‌سوار ایران ‌برای مسابقات جهانی ترکیه مشخص شدند

تهران (پانا) - در پایان دو روز مسابقه انتخابی قهرمانان کراس سوار ایران در پیست مجموعه آزادی تهران، با اعلام کمیته فنی فدراسیون در بخش بانوان خانم‌های هستی رضایی از تهران  و مهدیس گرجی از مازندران‌ و در بخش آقایان‌ امیر‌رضا ثابتی‌فر از تهران و علی‌رضا حسین احمدی از هرمزگان به عضویت تیم ملی کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه درآمدند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
چهار ملی‌پوش کراس‌سوار ایران ‌برای مسابقات جهانی ترکیه مشخص شدند

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، به گفته مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران، این برای نخستین بار است که ایران در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی با ترکیب کامل زن و مرد راهی مسابقات جهانی می‌شود.

وی ادامه داد‌: فدراسیون سال ۱۴۰۰ با فهمیه نعمت الهی از استان فارس و سال ۱۴۰۱ با هستی رضایی از استان تهران پای به مسابقات جهانی رشته موتورکراس گذاشت و این سومین حضور تاریخی ورزشکاران ایران و البته اولین بار با ترکیب کامل در مسابقات جهانی موتورکراس است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: توجه به سنین پایه و استعدادها برنامه جدی فدراسیون است و به‌زودی اردوهای آمادگی برای موتور ریس مردان و زنان و همینطور رشته کراس توسط فدراسیون برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار