محمد نوری در گفت‌وگو با پانا:

استقلال هنوز هم یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست؛ صنعت نفت حرفی برای گفتن نداشت

استارت استقلال عالی بود/ همه باید از جواد نکونام حمایت کنند

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت صنعت نفت هیچ حرفی برای گفتن در برابر استقلال نداشت و این حاکی از صلابت و قدرت استقلال است که اجازه نداد صنعت نفت خودنمایی کند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
استقلال هنوز هم یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست؛ صنعت نفت حرفی برای گفتن نداشت

محمد نوری در گفت‌وگو با پانا درباره اولین بازی استقلال در هفته اول بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: «بازی روز پنجشنبه استقلال و صنعت نفت با توجه به شرایطی که استقلال طی ماه‌های گذشته داشت از جمله برخی حاشیه‌ها، جدایی مهره‌های کلیدی و عدم جذب بازیکن، نشان داد که استقلال هنوز هم یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست.»

وی ادامه داد: «با توجه به گرمای طاقت‌فرسای آبادان، استقلال قدرتمندانه و مالکانه بازی کرد‌. بازی در آبادان آن هم با صنعت نفت حتی در شرایط عادی هم سخت است و هر تیمی در این دیدار به مشکل می‌خورد اما استقلال توانست با قدرت و با یک بازی روان و بدون اشتباه، سه گل به تیم صنعت نفت بزند.»

نوری اضافه کرد: «اولین بازی همیشه شرایط خاص خود را دارد و سه امتیاز خیلی مهم است و من فکر می‌کنم، آقای نکونام، کادر فنی و بازیکنان کار بزرگی انجام دادند و باید به این تیم تبریک گفت.»

این پیشکوست باشگاه استقلال افزود: «بازی خوب صالح حردانی، بازیکنان خط هافبک، سیدحسین حسینی و بقیه بازیکنان در همه جناح‌ها خیلی خوب بازی کردند و ابوالفضل جلالی که توانست ستاره این بازی لقب بگیرد. ساپینتو باید وجدان ناراحتی داشته باشد که سال گذشته این بازیکن را در ترکیب نمی‌گذاشت. جلالی توانست حقانیت خود را ثابت کند.»

نوری با بیان اینکه استقلال دیروز یکی از بهترین بازی‌های چند سال گذشته خود را انجام داد، گفت: «‌همه باید از جواد نکونام حمایت کنند تا مشکلات تیم را برطرف کند. نکونام صبوری و مردانگی کرده است، هم هواداران و هم پیشکسوتان باید از وی حمایت کنند.»

وی در ادامه گفت:‌ «صنعت نفت هیچ حرفی برای گفتن در برابر استقلال نداشت و این حاکی از صلابت و قدرت استقلال است که اجازه نداد صنعت نفت خودنمایی کند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «استارت استقلال عالی بود و امیدوارم همین روند تا هفته آخر ادامه داشته باشد.»

نوری در پایان گفت: «امیدوارم مشکلات باشگاه هم حل شود تا کادر فنی و بازیکنان با آرامش بهتر و بیشتری روند خوب خود را ادامه دهند.‌»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار