امام‌جمعه دماوند:

حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به ویژه آزادگان یک رسالت ملی و انقلابی است

دماوند (پانا) - امام جمعه دماوند در خطبه‌های نماز جمعه، حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به ویژه آزادگان را یک رسالت ملی و انقلابی برشمرد که متعهدانه باید توسط مسئولین انجام شود.

کد مطلب: ۱۳۹۴۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به ویژه آزادگان یک رسالت ملی و انقلابی است

حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: حل مشکلات اقتصادی کشور هم باید از راه مشارکت مردم انجام شود و راه آن وارد کردن مردم و سرمایه‌های آنان در تولید داخلی است .

وی افزود: جذب سرمایه‌های کوچک و به کارگیری آن در صنایع کوچک از راه‌های خوب تقویت تولید و تقویت اقتصاد خانواده‌هاست، از دولت محترم و فرماندار شهرستان دماوند تقاضا داریم در خصوص نحوه عملکردشان درباره حمایت از صنایع کوچک و جذب سرمایه‌های کوچک و تقویت تولید در شهرستان دماوند گزارشی به مردم ارائه کنند.

امام‌جمعه دماوند عنوان کرد: مشکلات اقتصادی کشور هم باید از راه مشارکت مردم انجام شود و راه آن وارد کردن مردم و سرمایه‌های آنان در تولید داخلی است. ما می‌توانیم با تولید داخلی خیلی از وسایل و ابزاری را که وارد می‌کنیم را دوباره بسازیم و این خودش اشتغال برای جوانان می‌شود، و نیروی نسل جوان یعنی داشتن قدرتی شکست ناپذیر که هر زوری نمی‌تواند آن را شکست بدهد‌.از دولت و فرماندار شهرستان دماوند تقاضا داریم در خصوص ونحوه عملکردشان درباره حمایت از صنایع کوچک و جذب سرمایه‌های کوچک و تقویت تولید در شهرستان دماوند گزارشی به مردم ارائه کنند که با آگاهی مردم هم بتوانند نظرات خود را به مسئولین ارائه دهند و باعث پیشرفت شهرستان شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام دماوندی مطرح کرد: از آزادگان سربلند شهرستان دماوند که جوانمردانه و شجاعانه اقتدار و تسلیم ناپذیری خود را به رخ دشمن بعثی کشیدند و سر خم نکردند تقدیر و تشکر می‌کنیم، از اداره حفظ و نشر آثار دفاع مقدس می‌خواهیم خاطرات با ارزش آزادگان دماوندی را ثبت و ضبط و نگارش کنند و در قالب کتاب، به نسل جوان و نوجوان عرضه کنند.ارواح شهدای عزیز آزاده و سید آنها مرحوم سید علی اکبر ابوترابی و حضرت امام خمینی درود و صلوات می‌فرستیم، با ثبت، نگارش و ضبط خاطرات با ارزش آزادگان دماوندی در قالب کتاب، برای انتقال به نسل جوان و نوجوان یک اقدام فرهنگی و انقلابی ویژه و خاص انجام می‌شود که ارزش بالایی دارد.

وی در پایان تصریح کرد: زندگینامه آزادگان عزیز ما الگوی مقاومت‌ورزی ملت ایران و سرمشق ایستادگی در راه حق و دفاع از اسلام و وطن و ناموس ایران است.

دانش آموز خبرنگار: مریم ملاکریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار