رتبه برتر پویش استانی امین تا امیر:

هدف من از شرکت در هر مسابقه‌ای محک زدن خودم و شناسایی توانایی‌هایم است

مشهد (پانا) - رتبه برتر پویش استانی امین تا امیر گفت هدف از شرکت در هر مسابقه‌ای محک زدن خودش و شناسایی توانایی‌هایش است. در واقع هدف مسئولین از برگزاری این مسابقه شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان توانمند و تلاشگر است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف من از شرکت در هر مسابقه‌ای محک زدن خودم و شناسایی توانایی‌هایم است

نگین مهمانکش، رتبه برتر پویش استانی امین تا امیر گفت: «گویندگی را از سن ۱۵ سالگی شروع کردم و ۴ سال است که در این زمینه فعالیت می کنم و در ۲ سال اخیر هم در زمینه مجری گری فعالیت داشته ام. در این رشته مقام ها و مدرک های کشوری، استانی و ناحیه‌ای کسب کرده ام که در کشور نفر سوم کشور و نفر اول استان در قصه گویی شده ام و همچنین لوح های شایستگی بسیاری هم در ناحیه دریافت کرده ام.»

مهمانکش ادامه داد: «من خیلی به این رشته علاقمند بودم به خصوص گویندگی و همین علاقه باعث شد که من وارد این زمینه شوم و بتوانم فعالیت داشته باشم. خانواده هم حمایت کردند به خصوص پدر عزیزم که مشوق اصلی من بود و من همیشه سپاسگزارش هستم و هر آنچه که تاکنون کسب کرده ام و دارم و خواهم داشت از پدرم بوده است.»

وی افزود: «هدف من از شرکت در هر مسابقه ای محک زدن خودم و شناسایی توانایی هایم است و به نظر من هدف مسئولین از برگزاری این مسابقه شناسایی استعدادهای دانش آموزان توانمند و تلاشگر است تا این بچه ها رصد شوند و تشویقی هم برای کشف استعدادهایی که تاکنون کشف نشده باشد، در حال حاضر نیز مدرس فن بیان و
مجری آموزش و پروش ناحیه ۵ مشهد مقدس هستم.»

دانش آموز خبرنگار: سامیه قربانی، زینب طلوع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار