معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز خبر داد:

راهیابی دانش آموزان البرزی به مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از راهیابی ۳۹ تیم به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش آموزان البرزی به مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی

لیلا الماسی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان در تمام حوزه‌های تربیت و یادگیری را از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد و گفت: این جشنواره یکی از بزرگترین رویدادهای علمی- پژوهشی دوره اول متوسطه است که با رویکردی تمام ساحتی و در ۱۳ محور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در مرحله استانی ۶۹ تیم از مناطق و شهرستان‌های استان البرز به رقابت پرداختند و در نهایت ۶۹ دانش آموز در قالب ۳۹ تیم به عنوان برگزیدگان استانی به دبیرخانه نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی مستقر در استان گیلان معرفی شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: برای تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری و موقعیت محور بر اساس اهداف برنامه درسی ملی و توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش آموزان برای ورود به میدان رقابت‌های ملی و بین المللی، هر ساله جشنواره نوجوان خوارزمی در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار