مدیر اداره آموزش و پرورش تربت جام:

بیان واقعیت از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاری است

تربت جام (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش تربت جام گفت بیان واقعیت بر پایه صداقت، از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاری است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بیان واقعیت از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاری است

یدالله دامن پاک جامی، مدیر اداره آموزش و پرورش تربت جام در نشست صمیمی تقدیر از دانش آموز خبرنگاران فعال شهرستان گفت: خبرنگاری رسالتی بزرگ است که بر عهده شماست و در قرآن کریم نیز از این رسالت یاد شده است؛ بیان واقعیت ها بر پایه صداقت از مهمترین ویژگی های این رسالت است.

مدیر آموزش‌ وپرورش تربت جام با اشاره به منابع خبر بیان کرد: همانطور که در قرآن کریم بیان شده‌است هر خبری را نباید باور کرد و آن را انتشار داد؛ بلکه باید در منابع خبری به دنبال صحت و منابع آن رفت و امروز رسانه های معاند در تلاش برای انتشار اخبار کذب و اثرات منفی آن بر جامعه هستند تا در کشور التهاب‌ ایجاد کنند.

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به انتشار اخبار متذکر شد: هر واقعیتی را نیز نباید مننشر کرد گاهی نباید یکسری اطلاعات رسانه ای شود ما امروزه در تحریم هستیم. اگر قرار باشد تمام ریز اطلاعات به مردم اطلاع رسانی شود زندگی مردم دچار تزلزل خواهد شد.

دامن پاک جامی به خبرنگاران پانا خاطرنشان کرد: اولویت خبرنگاران پانا برنامه های آموزش و پرورش باشد؛ چرا که آموزش و پرورش مجموعه گسترده ای است که‌ با همه اقشار درارتباط است و در زمینه های مختلف خبر دارد تا به اطلاع جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌ آموزان برسد.

در پایان از دانش آموز خبرنگاران فعال پانا تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار: محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار