پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران، باشناخت صحیح نیازها و انعکاس حرفه‌ای اخبار، به اعتماد عمومی جامعه بیافزایند

بیرجند (پانا)- مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی،درمتن پیام تبریک روزخبرنگارگفت خبرنگاران،باشناخت صحیح نیازهای جامعه و انعکاس حرفه‌ای اخبار و اقدامات راهبردی، مردمی وامیدآفرین دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی،بر اعتماد عمومی جامعه بیافزایند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران، باشناخت صحیح نیازها و انعکاس حرفه‌ای اخبار، به اعتماد عمومی جامعه بیافزایند

در متن پیام سید علیرضا موسوی نژاد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« ن و القلم و ما یسطرون»

سلام بر قلم، سلام بر قلم بدستانی که از سلاح قلم برای صلاح جامعه استفاده می کنند و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار می دهند.

سلام بر شهیدان گرانقدر خبرنگاری که محصل مکتب حسینی بودند و در دانشگاه عاشورا پای درس ابالفضل العباس«ع»، درس شجاعت، شهامت و جانبازی در راه ولایت را به خوبی فرا گرفته پای در رکاب توسن رهوار رشادت برای دفاع از حریم و حرم ولایت و نایب امام زمان خویش،درمقابل یزیدیان زمان، تیغ بصیرت از نیام برکشیدند و مردانه با تبیین واقعیت ها و حقایق در میانه ی میدان مقاومت جهاد کردندومظلومانه،جان درراه نهضت حسین(ع) فدا کردندتا همنشین ارباب سرجدای خویش در فردوس برین شوند.

و سلام بر ۱۷مرداد سالروز پاسداشت پیامبران عرصه اطلاع رسانی که صادقانه چون سید اهل قلم، آوینی در مسیر عاشقی بر صفحه سپید دلدادگی قلم زند و چون صارمی به عهدی که از روز ازل با خالق و معبود خویش بسته بودند وفادار ماندند و مظلومانه در کربلای ایران به خون خود غلطیدند و به دست شمرصفتان قرن بیست و یک ارباً اربا شدند.

براستی عزم راسخ، تعهد بی بدیل، پایداری و همت والای پیام آوران عرصه رسانه، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر که همواره مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های جامعه را هنرمندانه با واژگان می آمیزند، ارزشمند و ستودنی است.

بی تردید نقش و مسئولیت خبرنگاران در شرایط جنگ ترکیبی دشمن، بسیار سنگین‌تر از گذشته است. دشمن پس از ناکامی از سیاست موسوم به فشار حداکثری و ارزیابی شرایط، ملاحظات و اقتضائات عصر جدید، به سمت جنگ شناختی و تغییر اذهان و باور عمومی رفته است.

در این راهبرد، تلاش دشمن بر برجسته‌سازی شک و تردید در میان ملت نسبت به برنامه‌ها و راهبردهای کلان دولت مردمی است و سعی در وانمود‌سازی ناکارآمدی در ارکان اجرایی دولت و تصویر‌سازی آینده‌ای پر از ابهام دارد.

طرح فریضه جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخی راهبردی و دور اندیشانه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است که در این عرصه، خبرنگاران با شناخت صحیح نیازهای جامعه و انعکاس حرفه ای اخبار و اقدامات راهبردی، مردمی و امید آفرین مجموعه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر اعتماد عمومی در جامعه می‌افزایند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر به ویژه شهیدان محمود صارمی و سید اهل قلم، شهید آوینی، تلاش های جامعه رسانه ای خراسان جنوبی که به حق وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند، را ارج نهاده و از زحمات رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب،فضای مجازی و خبرگزاری ها که در راستای بیان دستاوردها و خدمات خادمین نظام تعلیم و تربیت و پرچمداران علم و معرفت در بهارستان علم و ادب قلم فرسایی می کنند و دلسوزانه نقاط ضعف و قوت را گوشزد می نمایند تقدیر نموده و با تبریک روز خبرنگار، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار