مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی:

همه اصحاب رسانه ملزم به حفظ یاد و خاطره خبرنگاران شهید دفاع مقدس هستند

مشهد(پانا) - مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در جلسه بازدید فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی از مرکز صدا و سیما گفت، همه اصحاب رسانه، ملزم به حفظ یاد و خاطره خبرنگاران شهید دفاع مقدس هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
همه اصحاب رسانه ملزم به حفظ یاد و خاطره خبرنگاران شهید دفاع مقدس هستند

محسن نصر پور، مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان رضوی در جلسه بازدید فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی از مرکز صدا و سیما گفت: صدا و سیمای خراسان رضوی، خبرنگاران زیادی را در دفاع مقدس برای نشر اخبار از دست داده است. همه ی اصحاب رسانه، ملزم به حفظ یاد و خاطره خبرنگاران شهید دفاع مقدس هستند. طبق گفته ی مقام معظم رهبری، نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. ما هم برای عمل کردن به حرف رهبری، شهدا و خانواده شهدا را تکریم می کنیم. به همین منظور ما شهید گمنامی را در صدا و سیما دفن کردیم تا همیشه قدردان زحمات شهدا باشیم.

نصر پور ادامه داد: وقتی ما سخنان رهبری را می شنویم و به نقش خود در جامعه پی می بریم، وقتی مقام معظم رهبری فرمودند که اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد، این لحظه ها هیچ وقت ماندگار نمی شود ما با روحیه ای دوچندان کار خود را ادامه می دهیم.

مدیر کل صدا و سیما خطاب به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مسئولین همیشه از زحمات خبرنگاران تقدیر می کنند اما یک خبرنگار در قبال این چیزها چه مسئولیتی دارد. انتظاراتی که از یک خبرنگار هست دارای چند نکته می باشد که به نظر من اساسی ترین نکته توجه جدی به آستان ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) است که خبرنگاران توجه جدی نسبت به آن دارند. متأسفانه ما نتوانستیم با این توجه هم امام رضا(ع)را جهانی کنیم و به همه ی دنیا نشان بدهیم، اما امیدواریم با کمک های سپاه استان، نماینده محترم ولی فقیه و مسئولین مربوطه این امر را محقق سازیم.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار