تقدیر ازخبرنگاران فعال خبرگزاری پانا به مناسبت روز خبرنگار

مشهد(پانا)_تقدیر از زحمات دو تن از خبرنگاران فعال خبرگزاری پانا به مناسبت روز خبرنگار به میزبانی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مکان آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر ازخبرنگاران فعال خبرگزاری پانا به مناسبت روز خبرنگار

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴٠۲ با حضور آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی از مهدیه مهدی زاده و غزل یزدانخواه که جزو خبرنگاران فعال خبرگزاری پانا هستند، تقدیر شد .

به مناسب روز خبرنگار، دوتن از خبرنگاران فعال خبرگزاری پانا، دختران، مهدیه مهدی زاده و غزل یزدانخواه مراسم تقدیر و تشکر از آنان در اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی توسط آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار گردید.

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه مراسم تقدیر بیان کرد: ما مسئولین آموزش و پرورش به شما خبرنگاران دختر فعال همیشه افتخار می کنیم و مفتخریم در خدمت دخترانی هستیم که توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف هنر خودشان را به رخ تمامی اعضای جامعه بکشند و در سطح ناحیه، استان و کشور موفق شوند.

وی در ادامه افزود: ما مسئولین آموزش و پرورش همیشه شنوای دغدغه شما دانش آموزان و به خصوص خبرنگاران هستیم و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و دغدغه های شما خوبان می کنیم.

آذر رشیدی در پایان شرح داد: افتخار داریم که شما دختران خبرنگار فعال توانسته اید با حجاب فاطمی درخشیده و موفق شوید و به تمامی اعضای جامعه نشان دهید حجاب محدودیت نیست.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار