نگاهداری:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، نیازمند بصیرت خبرنگاران است

تهران (پانا) - رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی با تبریک روز خبرنگار، عنوان کرد که تبیین آموزه‌های راستین دین مبین اسلام و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، نیازمند بصیرت و اقدامات جهادگونه خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، نیازمند بصیرت خبرنگاران است

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، متن پیام بابک نگاهداری به شرح زیر است:

قسم به قلم و آنچه که می‌نگارد

قداست قلم در ساحت مبارک قرآن کریم بر نگاشت واژگان صواب و بیان مطالب صادقانه، متبلور می‌شود. تجلی و تلاقی نابی از خدمت مجاهدانه و تعهد خالصانه که در رسالت خبرنگاری و عرصه رسانه عینیت پیدا می‌کند. در همین راستا تقویم ایران اسلامی، هر ساله در ۱۷ مرداد ماه به پاسداشت و تجلیل از تلاشگران بی‌منت عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی جامعه، به نام روز خبرنگار مزین گشته است.

بی‌تردید در زمانه‌‎‌ای که دشمنان، با هجمه‌های رسانه‌ای در فضای مکتوب و مجازی، به میدان آمده‌اند، تبیین آموزه‌های راستین دین مبین اسلام و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، نیازمند بصیرت و اقدامات جهادگونه خبرنگاران و اصحاب رسانه است که شرف و شرافت این قشر ضامن دستیابی به اهداف این مهم است.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر، در طول سال‌های انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و برهه‌های حساس این مرزوبوم است که با خون خویش قلم و قداست آن را جاودانه نمودند.

روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب رسانه، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

بابک نگاهداری
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار