مسئول سازمان دانش‌آموزی منطقه سلطانیه:

دوره‌ آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه برای دانش‌آموزخبرنگاران برگزار شد

سلطانیه (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی منطقه سلطانیه از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه برای دانش‌آموزخبرنگاران این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌ آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه برای دانش‌آموزخبرنگاران برگزار شد

رضا نجفی، رابط خبرگزاری پانا در منطقه سلطانیه ضمن تبریک روز خبرنگار به همه دانش‌آموز خبرنگاران منطقه سلطانیه، گفت: این دوره که با حضور ۳۰ نفره‌ دانش‌آموزان فعال خبرگزاری پانا منطقه همراه شده به مدت ۵ روز در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این دوره از ظرفیت مدرسان استانی و کارشناسان روابط عمومی سلطانیه بهره گرفته شده، افزود: مطالب آموزشی در این دوره شامل اصول خبرنویسی، تصویربرداری، عکاسی خبری و سواد رسانه است.

نجفی از همکاری و مساعدت ریاست منطقه سلطانیه تشکر کرد و ادامه داد: اینکه مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه سلطانیه در برگزاری دوره های دانش آموزی جدیت و اهتمام زیادی دارند، معلمان و مربیان را در پیشبرد بیشتر اهداف تربیتی و آموزشی ترغیب می‌کند.

وی از برگزاری دوره های فن بیان و گویندگی برای دانش آموزان در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تربیت بدون توقف در تابستان جاری ادامه دارد، سازمان دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش منطقه برنامه های متنوعی برای دانش‌آموزان تدارک دیده اند که خوشبختانه مورد استقبال واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار