در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت:

اردوی آموزشی تفریحی، ویژه دانش‌آموز خبرنگاران پسر پانا شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا)- اردوی آموزشی تفریحی روز خبرنگار، ویژه دانش‌آموز خبرنگاران پسر پانا شهرستان‌های استان تهران در کانون فرهنگی استانی سمیه شهرری، با حضور 150 دانش‌آموز پسر خبرنگار فعال این استان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوی آموزشی تفریحی، ویژه دانش‌آموز خبرنگاران پسر پانا شهرستانهای استان تهران

حسین سعیدی‌یکتا، مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در اردوی آموزشی تفریحی دانش‌آموز خبرنگاران این استان، ضمن تقدیر از زحمات یکساله دانش‌‌آموز خبرنگاران فعال پانا استان گفت: در استان برای تحقق شعار هر مدرسه یک خبرنگار و برای عظیم‌ تر کردن خانواده پانا در شهرستان‌های استان تهران تلاش میکنیم.

یکتا در ادامه از افزایش چشمگیر تعداد دانش‌آموز خبرنگاران پسر این استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: تلاش‌های رابطین پانا و مسئولین سازمان دانش‌آموزی مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران، سبب جذب دانش‌آموزان جدید در خبرگزاری پانا شده است و این امر باید ادامه داشته تا دانش‌آموزان جذب شده هم از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند.

سعیدی‌یکتا، "داشتن علاقه" را مهم ترین مسئله برای حضور در عرصه‌ رسانه و خبرگزاری پانا دانست و گفت دانش‌آموزان علاقه‌مند به خبرنگاری جهت عضویت و فعالیت در خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران میتوانند با مراجعه به دفاتر خبرگزاری پانا در اداره آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه کنند، و از آموزش‌های لازم که به همت رابطین خبرگزاری پانا در مناطق به دانش‌آموزان داده میشود، بهره‌مند شوند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در ادامه از دانش‌آموز خبرنگاران فعال پانا خواست تا در مسیر جذب و پرورش دانش‌آموز خبرنگاران جدید این استان در مناطق به میدان عمل قدم بگذارند و باتوجه به آموزش‌ها و تجربه‌هایی که خود کسب کردنه‌اند در جذب همکلاسی‌هایشان نیز کوشا باشند، چرا که خبرگزاری پانا فرصتی برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است و ما باید تلاش کنیم تا همه‌ دانش‌آموزان بتوانند از خوان نعمت این این موضوع برخوردار شوند.

همچنین در ادامه این همایش، سمیه نیک‌فکر سرپرست خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران ضمن ایراد سخنرانی و تقدیر از دانش‌آموز خبرنگاران پانا و رابطین این خبرگزاری در تمام مناطق مختلف این استان گفت: در خانواده پانا شهرستان‌های استان تهران تلاش میکنیم برای رشد و پیشرفت فرزندانمان در عرصه خبرنگاری و حوزه‌هایی که دانش‌آموزان در آن دارای استعداد هستند، ‌گام برداریم.

نیک‌فکر، خبرگزاری پانا را پلی برای رسیدن به موفقیت دانست و در همین رابطه به موفقیت‌ و به اوج رسیدن چند تن از دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران در عرصه‌هلی های مختلف خبر داد و گفت: با فعالیت در خبرگزاری پانا علاوه بر اینکه میتوان سواد رسانه‌ای خود را تقویت کرد؛ همچنین می‌توان با رایزنی ها و ارتباط‌هایی که در طول فعالیت در فضاهای مهم و مختلف برقرار میکنید، مسیر شناسایی استعدادهای خود را پیدا و شکوفا کنید.

لازم به ذکر است، این اردو‌های یک روزه که به مناسبت روز خبرنگار برای دانش‌آموز خبرنگاران دختر در شهرستان شهریار و برای دانش‌آموز خبرنگاران پسر در شهرستان ری برگزار شد، علاوه بر برگزاری کارگاه‌ آموزشی، برنامه‌های تفریحی مانند استخر و دوچرخه سواری برای دانش‌آموز خبرنگاران این استان برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: سیدایلیا سیدمحمد

کلیپ: دانش‌آموز خبرنگار، ابوالفضل سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار