برگزاری آیین افتتاح دوره تربیت مدرس مدیریت بحران در شرایط اضطراری ویژه مراقبین سلامت کشوری در مشهد

تهران (پانا)- مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در سخنانی از برگزاری آیین افتتاح دوره تربیت مدرس مدیریت بحران در شرایط اضطراری ویژه مراقبین سلامت کشوری در مشهد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  آیین افتتاح دوره تربیت مدرس مدیریت بحران در شرایط اضطراری ویژه مراقبین سلامت کشوری در مشهد

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، اعظم گودرزی مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مدرس مدیریت بحران در شرایط اضطراری ویژه مراقبین سلامت قطب دو کشور که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اساتید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ۱۵۰ مراقب سلامت از شش استان سیستان و بلوچستان، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی برگزار شد، حضور یافت.

گودرزی گفت: دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش بر اساس برنامه ابلاغی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خط مشی و فرآیندهایی دارد که یکی از آن فرآیندها دوره‌های تربیت مدرس مراقبین سلامت کشوری است.

وی افزود: دوره‌های تربیت مدرس کشوری به منظور ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای کارکنان حوزه سلامت تلاش دارد شیوه‌های نوین مدیریت بحران را به شکل عملی و نظری از سیاست‌گذاری تا اجرا آموزش دهد. از فرصتی که ایجاد شده استفاده کنید و مباحث تخصصی در خصوص مدیریت بحران را مطرح کنید تا در مواجهه با مشکلات و موانع با اقدامات موثر و کمترین ریسک کار را به خوبی انجام دهید.

گودرزی خاطرنشان کرد: مدرسین پس از پایان دوره باید بر اساس اولویت از مدیران مدارس تا دانش‌آموزان موارد تدریس شده در دوره را انتقال دهند تا اگر مدارس با بحرانی روبرو شد بتوانند بجا و مناسب با آن بحران مواجه شوند.

وی بیان کرد: مراقبین سلامت می‌بایست بر اساس اولویت‌ها و شرح وظایف کاری در زمان وقوع بحران مدیریت بحران داشته باشید.

مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: ۳۱۰ نفر مراقب سلامت در سال جدید در دانشگاه فرهنگیان شروع به تحصیل کرده‌اند و ۴۰۰ نفر از اول مهر کار خود را آغاز می‌کنند تا نیروهای مراقب سلامت به حد نصاب برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار