دومین نشست صمیمی تابستانه هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی ناحیه ۶

مشهد (پانا) - دومین نشست صمیمی تابستانه هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئول فرهنگی هنری ناحیه۶ مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست صمیمی تابستانه هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی ناحیه ۶

دومین نشست توجیهی صمیمی تابستانه هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی ناحیه شش مشهد با حضور کارشناس مسئول فرهنگی هنری و معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه و تعدادی از کارشناسان در دفتر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه شش خراسان رضوی برگزار شد.

در ارتباط با فواید حضور در مجلس دانش آموزی در این جلسه مطرح شد: مجلس دانش آموزی، فرصت حضور دانش آموزان در جامعه است و همچنین فرصتی ایجاد می کند تا دانش آموزان در نوجوانی به روحیه خود باوری برسند.

از جمله اهداف این جلسه رسیدگی به موضاعاتی همچون برنامه ریزی جهت نشست اعضای مجلس دانش آموزی با دانش آموزان و مسئولین در تابستان ۱۴۰۲، برنامه ریزی برای اردوهای آموزشی، تفریحی، تشکیلاتی و... ویژه فعالین حوزه سازمان دانش آموزی با حضور اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی ناحیه شش و تعدادی از مسئولین این ناحیه بوده است.

این جلسه با هدف ارائه گزارش فعالیت های هیآت رئیسه جهت نشست اعضای مجلس دانش آموزی با دانش آموزان و مسئولین در تابستان ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیآت رئیسه مجلس دانش آموزی ناحیه شش و تعدادی از مسئولین این ناحیه به سرانجام رسیده است.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار