مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش‌آموز خبرنگاران پانا پایه‌های جهاد تبیین هستند

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار کرد پایه‌های جهاد تبیین شما دانش‌آموز خبرنگاران هستید ، مقام معظم رهبری فرموده‌اند که جهاد یعنی مبارزه با دشمنان و تبیین به این معناست که خطرات و توطئه‌های پیشرو را خنثی کنید و این رسالتی برای شما دانش‌آموز خبرنگاران پاناست.

کد مطلب: ۱۳۹۳۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا پایه‌های جهاد تبیین هستند

مدیر کل آموزش و پرورش افزود:بر طبق فرمایش رهبری در راس نقشه ها و توطئه های دشمنان تبلیغات است و راه خنثی و درمانش ، (پروپاگاندا تبیین) یا به مفهوم ساده تر جهاد تبیین است و این بخشی از رسالت دانش آموز خبرنگاران پانا است که در برابر اخبار کذب با هنر قلمتان ایستادگی کنید.

سید امیر شوشتری گفت : در منشور اخلاقی دانش آموز خبرنگاران پانا مسئولیت پذیری ، قانون مداری، عدل و راستی ، صداقت و فضایل اخلاقی قرار گرفته است که دانش آموزان باید بیاموزند و به این آگاهی داشته باشند که در تمام رویداد ها و اتفاقات مسئولیتی به عنوان دانش آموز خبرنگار دارند و این هویت حقوقی آنهاست که برگزیده اند.

وی افزود : برای آموزش این فضلیت در دانش آموزان بهترین الگو ژنرال شهید سلیمانی است که ۴۰سال از گرانبها ترین سرمایه خویش یعنی عمرش را جنگید و جنگید تا ارتش ایران جزو نخستین ارتش های جهان قرار گیرد و کسی به خود اجازه تجاوز به حریم ایران و ایرانی را ندهد و این همین مسئولیت پذیری وتکلیفی است که دانش آموزان بالاخص دانش آموز خبرنگاران پانا باید بیاموزند و به کار برند .

وی در پایان به تمام مسئولین دغدغه مند سازمان دانش آموزی برای پرورش چنین دانش آموز خبرنگاران توانمند و مسئولیت پذیری بالاخص ریاست سازمان دانش آموزی حجت رضا زاده که راهبری سکان این کشتی بزرگ دانش آموزی را برعهده دارد تبریک و خداقوت شایسته ای را اظهار داشت.

دانش آموز خبرنگاران پانا: زهرااحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار