بیش از۴۰۰ دانش‌آموز آملی در رشته ژیمناستیک آموزش می‌بینند

آمل (پانا) - مسئول انجمن ژیمناستیک آموزش و پرورش آمل گفت ۴۵۰ دانش‌آموز ژیمناست آملی در رده‌های سنی مختلف آموزش‌های لازم را زیر نظرمربیان مجرب ژیمناستیک آموزش وپرورش در مجموعه ورزشی شهید‌قنبری فرا‌می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از۴۰۰ دانش‌آموز آملی در رشته ژیمناستیک آموزش می‌بینند

مجید لطفی با بیان اینکه اکثر این ورزشکاران از سنین ۵ تا ۱۳سال هستند، بیان کرد: کلاس‌های آموزشی این رشته ورزشی از اول تیر‌ زیر نظر ۴ مربی زن و ۴ مربی مرد و با برگزاری هفته‌ای ۲ جلسه تمرین به تفکیک پسر و دختر آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رشته ژیمناستیک همه پارامترهای آمادگی جسمانی را در بخش‌های تناسب اندام، انعطاف‌پذیری، تعادل و هماهنگی اعضای بدن و افزایش قدرت ذهنی در‌بر‌می‌گیرد و پایه همه رشته‌های ورزشی است، از خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواست برای نیل به اهداف ورزشی، تمرینات در این رشته ورزشی را جدی بگیرند و قدری صبوری کنند.

افلاطون فتوحی، دیگر مربی رشته ژیمناستیک آموزش و پرورش این مجموعه ورزشی، ژیمناستیک را پایه همه رشته‌های ورزشی خواند و از دانش‌آموزان خواست ضمن همکاری در فراگیری مهارت‌های این رشته در ایام فراغت تابستان، برای تقویت و تثبیت آمادگی جسمانی، تمرینات خود را در طول سال تحصیلی نیز ادامه دهند.

خبرنگار: سید‌مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار