سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی :

آغاز فرایند ارزیابی کیفی 580 پایگاه اوقات فراغت در مدارس فعال خراسان رضوی

مشهد (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از شروع فرایند ارزیابی کیفی در 580 پایگاه اوقات فراغت که در مدارس فعال مستقر و مابقی در قالب پایگاه تشکل‌های دانش‌آموزی و کانون‌های فرهنگی، هنری هستند خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرایند ارزیابی کیفی  580 پایگاه اوقات فراغت در مدارس فعال خراسان رضوی

علی مهدوی‌خواه، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با پانا گفت: «فرآیند ارزیابی کیفیت فعالیت‌های هزار و 57 پایگاه اوقات فراغت تابستانی توسط کارشناسان و دانش آموزان آغاز شده است.»

وی افزود: «از میان این پایگاه‌ها، 580 پایگاه در مدارس فعال مستقر هستند و مابقی در قالب پایگاه تشکل‌های دانش آموزی، هنرستان‌ها، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اوقاف و امور خیریه ثبت و فعالیت خود را آغاز کرده اند.»

مهدوی خواه بیان کرد: «ارزیابی توسط کارشناسان فرهنگی هنری ادارات آموزش و پرورش و تیم ارزیابان تعیین شده توسط اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش به صورت حضوری انجام می‌شود و نتایج ارزیابی در سامانه نورینو ثبت و در معرض دید مسئولان مربوطه قرار داده می‌شود.»

وی ادامه داد: «برای اولین بار، زمینه مشارکت دانش آموزان در ارزیابی کلاس‌های اوقات فراغت فراهم شده است و بدین ترتیب، دانش آموزانی که در کلاس‌های اوقات فراغت نیز ثبت نام کرده اند، می‌توانند با مراجعه به بخش نورینو در سامانه مای مدیو و انتخاب قسمت اوقات فراغت، با شرکت در نظرسنجی، وضعیت و کیفیت کلاس‌های اوقات فراغت را تعیین کنند.»

وی اشاره کرد: «هدف اصلی این ارزیابی‌ها، کیفیت بخشی به فعالیت‌های اوقات فراغت، بررسی و رفع نواقص احتمالی جهت ایجاد زمینه بهره‌مندی هرچه بیشتر دانش آموزان از کلاس‌های اوقات فراغت است.»

مهدوی خواه در پایان بیان کرد: «در پایان تابستان و بر اساس نتایج ارزیابی‌ها، از مدیران و عوامل پایگاه‌های اوقات فراغت موفق، تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.»

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار