صباحی‌فرد:

توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است

تمام فضای کشور با استفاده از رادارهای بومی پوشش داده می‌شود

تهران (پانا) - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید براینکه توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است، گفت پدافند هوایی کشور، به دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف دفاع هوایی از جمله راداری، موشکی و سامانه های ارتباطی دست پیدا کرده است.

کد مطلب: ۱۳۹۲۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو، با بیان اینکه کارکنان پدافند باید در برابر هرگونه تهدید، آماده و هوشیار باشند، گفت: امروز نیروهای مسلح همه در حال رشد و توسعه و ارتقای توان رزمی خود هستند و با هر آنچه در توان دارند خود را آماده تر می کنند.

وی با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمن و حرکات آنها در منطقه را رصد می کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که در راستای تقویت بیش از پیش توان دفاعی خود قدم برداریم، افزود: در حوزه پدافند هوایی امروز با برخورداری از نیروهای مومن، پرتلاش و غیرتمند در یگان‌های پدافند هوایی در تخصص‌های مختلف این حوزه، در بهترین وضعیت قرار داریم و آنچه را مورد نیاز بوده تهیه کرده‌ایم و همین توانمندی‌ها دشمنان را مأیوس کرده است.

امیرسرتیپ صباحی فرد تاکید کرد: امروز تمام فضای کشور با استفاده از رادارهای بومی که توسط فرزندان و دانشمندان نیروهای مسلح و با بهره گیری از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی ساخته شده‌اند، پوشش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه جان مایه ماموریت پدافند هوایی کشور حفظ هوشیاری است، گفت: کارکنان پدافند هوایی مجاهدان همیشه هوشیاری هستند که در صورت یک لحظه غفلت آنان ممکن است ضربات سنگینی به منافع ملی کشور وارد شود.

امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی در حوزه تهدیدات هوایی و تهدیدات دور ایستا اولین یگانی است که در کشف تهدیدات با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز شده و بومی و نیروهای متعهد فعالیت می کند، امروز به برکت تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و به‌ویژه نیروی پدافند هوایی، شاهد فضایی امن در آسمان ایران اسلامی هستیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این نیرو گفت: از همرزمان خود در نیروی پدافند هوایی در اقصی نقاط کشور که با تلاش شبانه‌روزی و اندیشه جهادی کار کرده‌اند تا این آمادگی و اقتدار برای دفاع از کشور عزیزمان حاصل شود، تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار