آریوبرزن و سه نمایشنامه دیگر در نشر عنوان منتشر شد

تهران (پانا) - چهار نمایشنامه در قالب دو کتاب از حامد مکملی هنرمند نمایشنامه‌نویس قزوینی در نشر عنوان منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آریوبرزن و سه نمایشنامه دیگر در نشر عنوان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات رسانه ای نشر عنوان، کتاب "آریوبرزن و روشنک"، نوشته حامد مکملی هنرمند نمایشنامه نویس و کارگردان قزوینی، شامل دو تک‌گوییِ نمایشی‌ است که می‌تواند توسط یک تن یا چند بازیگر روایت شود. روشنک روایتِ زنی مجلس‌گردان ا‌ست که در معرکه‌ی حاکمی گرفتار است و به نگاهِ عاشقی اسیر؛ و آریوبرزن، روایتی‌ست برگرفته از داستانِ گنگ و ناپیدایِ سردارِ بزرگِ پارسی که در برابر اسکندرِ مقدونی ایستاد و برای سرزمینش جان داد.
بر پایه این گزارش، کتاب دوم حامد مکملی که در نشر عنوان منتشر شده است" زندگی سگ‌مرده و یک نمایشنامه دیگر" نام دارد. زندگی سگ‌مرده و خانه نم‌زده دو نمایشنامه‌ای است که با مضمونی اجتماعی و نگاهی طنزآمیز نوشته شده‌اند. حامد مکملی متولد 1360 در قزوین دارای مدرک کارشناسی‌ارشد ادبیات نمایشی است. او در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر فعالیت می‌کند.
کتاب آریوبرزن و روشنک، در 96 صفحه، قطع پالتویی و با قیمت 80000 تومان، و کتاب زندگی سگ‌مرده و یک نمایشنامه دیگر در 168 صفحه قطع پالتویی و با قیمت 145000 تومان در 350 جلد در نشر عنوان برای علاقمندان ادبیات دراماتیک منتشر شده است./

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار