دستگیری عامل سرقت از ۲۰۰ پست مخابراتی

تهران‌(پانا) - فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل سرقت از ۲۰۰ پست‌ مخابراتی در جنوب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عامل سرقت از ۲۰۰ پست مخابراتی

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این‌باره گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت پست‌های مخابراتی در محدوده شهرستان ری در هفته‌های اخیر پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستورکار عوامل عملیات کلانتری قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم‌خیز و در ساعات ابتدایی صبح و در فرصتی مناسب اقدام به قطع کابل‌ها و پست‌های مخابراتی کرده و آن‌ها را به سرقت برده است.

وی ادامه داد:‌ مأموران کلانتری شهرری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محل‌های جرم، در نهایت در سوم مرداد امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود، شناسایی کردند و پس از آن بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده اتوبان شهید آوینی مراجعه کرده و طی یک عملیات غافلگیرانه این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۲۰۰ فقره سرقت پست‌های مخابراتی در جنوب تهران و شهرستان ری اعتراف کرد.

طرهانی افزود:‌ در ادامه تحقیقات انجام شده، مالخر این فرد نیز شناسایی شده و در جریان دو عملیات همزمان و جداگانه دستگیر شدند. سارق و دو مالخر پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار