معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی:

عدالت محوری، یاریگر اجرای باشکوه پروژه مهر است

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت رعایت اصول مردمی و عدالت محوری لازمه اجرای باشکوه پروژه مهر است.

کد مطلب: ۱۳۹۱۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
عدالت محوری، یاریگر اجرای باشکوه پروژه مهر است

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص پروژه مهر و بازگشایی مدارس گفت: رعایت اصول مردمی، عدالت محوری و شفافیت می‌تواند ما را در اجرای هر چه باشکوه‌تر طرح ملی بازگشایی مدارس یاری کند.

وی افزود: شیوه‌نامه نظارت بر بازگشایی مدارس دولتی و غیردولتی، با رویکرد تبدیل مدرسه به پایگاه مردمی و اجتماعی محله و توجه ویژه به ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس عادی دولتی جهت اقدام و اجرای بهینه امور به تمام استان ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: مدیر یا رئیس اداره به عنوان رئیس و معاون آموزش متوسطه به عنوان دبیر کارگروه بازگشایی معرفی می‌شوند و سایر اعضا باید در اجرای این طرح ملی مساعدت، هماهنگی، همکاری لازم و مشارکت فعال با ستاد داشته باشند. آسیب شناسی و شناسایی موانع و مشکلات احتمالی، تحلیل مسائل و اعمال راه حل‌های مناسب در راستای اجرای هرچه بهتر و باشکوه‌تر طرح از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وی تاکید کرد: تجهیز و شاداب سازی مدارس دولتی به همراه استفاده از شبکه شاد به عنوان مکمل آموزش، توجه ویژه را می‌طلبد.

رضایی ادامه داد: ثبت نام 100درصدی دانش آموزان و افراد لازم التعلیم، صدور ابلاغ همکاران، انتخاب و انتصاب شایسته مدیران، جذب بازماندگان از تحصیل، افزایش پوشش تحصیلی، هدایت تحصیلی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام، بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ایمن سازی مدارس، ثبت سفارش و توزیع کتب درسی از جمله مواردی است که باید اقدامات لازم درخصوص اجرای آن‌ها صورت پذیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: مراسم نمادین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور مسئولین استانی و شهرستان در روز اول مهر با اولویت مدارس عادی دولتی و جشن غنچه ها در ۲۸شهریور و جشن شکوفه ها در ۲۹شهریورماه اجرا می‌شود.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار