رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس خبر داد:

برگزاری دومین همایش دختران بانوی بهشت در 72 نقطه استان فارس

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، از برگزاری دومین ویژه‌ برنامه دختران بانوی بهشت با حضور دانش‌آموزان دختر پیشتاز و دانش‌آموز خبرنگاران پانا، در ۷۲ نقطه استان به مناسبت بزرگداشت مقام حضرت رقیه (س) خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین همایش دختران بانوی بهشت در 72 نقطه استان فارس

سازمان دانش‌آموزی فارس سال گذشته با توجه به خلاء برنامه دخترانه در مراسم‌های ماه محرم و عزاداری‌ها با ابتکار و خلاقیت، اجتماع بزرگ دختران بانوی بهشت را ویژه دختران نوجوان با هدف معرفی الگوی دختر عاشورایی، برگزار کرد؛ مرتضی کریمی با بیان این مطالب گفت: در ماه محرم روز منتسب به حضرت قاسم (احلی من العسل) و شیرخوارگان حسینی ویژه حضرت علی اصغر (ع) برگزار می‌شود که با توجه به اهمیت نقش زنان و دختران در واقعه عاشورا جای خالی یک همایش دخترانه احساس می‌شود که خوشبختانه این امر به همت همکاران و مربیان و دانش‌آموزان عضو این سازمان اجتماع بزرگ دختران بانوی بهشت در 72 نقطه استان با شکوه برگزار شد و امسال برای دومین سال متوالی این همایش در این ایام نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استان‌های دیگر نیز به تاسی و الگوگیری از استان فارس اقدام به برگزاری این همایش کرده‌اند که با برنامه‌های هویتی دخترانه و الهام از دختران کربلا از جمله حضرت رقیه (س) و حضرت سکینه (ع) می‌کنند.

وی افزود: امسال باتوجه به هتک حرمت برخی جوامع بین‌المللی به ساحت مقدس قران کریم نیز در این برنامه دانش‌آموزان دختر، به محکومیت این اقدام خبیثانه می‌پردازند.

برگزاری این برنامه که با شعار "انا من حسین" به عنوان یک شعار هماهنگ برگزار می‌شود، رویکرد معرفی الگوی دختر مسلمان و متعهد انقلابی مبتنی بر چرایی‌ها و بایدها در مسئله عفاف و حجاب به عنوان سرمنشایی که با الهام از عاشورا و سرمشق قرار دادن حضرت زینب (س) درس گرفته است، دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار