فراخوان ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی» تا ۱۲ مرداد تمدید شد

قم(پانا) - دبیر نخستین سوگواره سلسله طلایی گفت مهلت ارسال آثار به این سوگواره با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی حضرت اباعبدالله(ع) تا 12 مردادماه جاری تمدید شد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی» تا ۱۲ مرداد تمدید شد

علی سلطانی، دبیر نخستین سوگواره سلسله طلایی امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: فراخوان اولیه ارسال آثار به سوگواره، ۲۱ فروردین ماه امسال منتشر شد و ۲ ماه برای ارسال آثار مهلت تعیین شد اما مجددا زمان ارسال آثار تا ۱۲ مرداد تمدید شده است.
وی با اشاره به این که علاقه مندان برای ارسال آثار باید به سامانه اینترنتی https://selseletalayi.ir مراجعه کنند، گفت: جشنواره در سه بخش تصویرسازی، داستان نویسی گروه سنی الف و تایپوگرافی با موضوعیت زندگی امام حسین(ع) از بدو تولد تا شهادت برگزار می شود.

دبیر نخستین سوگواره سلسله طلایی تصریح کرد: آثار منتخب بخش داستان جشنواره در پایان به صورت کتاب چاپ خواهد شد؛ در زمستان سال گذشته ایده برگزاری این سوگواره شکل گرفت و موفق به جذب حامی‌ مالی برای آن شدیم.

سلطانی افزود: متاسفانه کتاب داستان کودک استاندارد و خوب در حوزه ائمه اکنون بسیار کم است و برگزاری سوگواره سلسله طلایی بهانه ای شده است تا تولیدات کیفی در این زمینه داشته باشیم.

وی ادامه داد: انتخاب اولیه آثار و اعلام‌ نتیجه اولیه آن ۱۶ تا ۱۸ مردادماه جاری است و در ۲۴ مرداد تا اواخر شهریور ماه در یک تا دو گالری قم نمایشگاه آثار برگزیده برگزار می شود ضمن این که اختتامیه سوگواره نیز ۶ شهریور ماه خواهد بود.

دبیر نخستین سوگواره سلسله طلایی بیان کرد: کتاب های برگزیده جشنواره پس از چاپ در سال آینده در هیئات به صورت رایگان توزیع می شود.

وی اظهار کرد: ۴۰۰ میلیون تومان جایزه در سه بخش برای برگزیدگان توزیع خواهد شد؛ در بخش تصویرسازی نفر اول ۷۰ میلیون تومان جایزه دریافت می کند، نفر دوم ۵۵ و نفر سوم نیز ۴۵ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد و اهدای جوایز تا نفر هشتم که پنج میلیون تومان است، ادامه پیدا می کند.

سلطانی افزود: در بخش تایپوگرافی پنج برگزیده خواهیم داشت که به نفرات برتر اول تا سوم به ترتیب ۲۰ ، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان جایزه پرداخت می شود.

دبیر نخستین سوگواره سلسله طلایی افزود: نفرات برتر اول تا سوم بخش داستان نویسی جشنواره نیز ۲۰ ، ۱۵ و ۱۰ تومان جایزه می گیرند.

وی یادآور شد: تاکنون نزدیک به ۴۰۰ اثر از ۷۵ هنرمند از حدود ۲۰ استان به دبیرخانه سوگواره رسیده است که تا پایان زمان تمدید فراخوان تعداد آثار رشد خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار