رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد در دیدار با معاون استاندار خبر داد:

شرکت بیش از ۸ هزار دانش‌آموز استان در اردوهای سازمان دانش‌آموزی استان یزد

تحول بزرگی در حوزه خبرگزاری دانش‌آموزی پانا استان یزد در راه است

یزد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد در دیدار با معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار یزد ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله این سازمان، از حضور بیش از ٨ هزار دانش‌آموز استان در اردوهای سازمان دانش‌آموزی استان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از ۸ هزار دانش‌آموز استان در اردوهای سازمان دانش‌آموزی استان یزد

محمد ملاباقری، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد از اولین و مهمترین اقدام بعد از ورود خود به سازمان دانش‌آموزی استان را تأسیس معاونت اردویی و گردشگری دانست و عنوان کرد: با توجه به نیاز مبرم دانش آموزان و رسالت سازمان در این حوزه‌، این معاونت را ایجاد کردیم تا به طور اختصاصی به موضوع اردو بپردازیم.

وی افزود در ابتدای کار با هدف گزاری ١٠ هزار نفر، اردوهای مختلف کویرگردی، بافت تاریخی، شهرستانی، زیارتی و سیاحتی را شروع کردیم که الحمدالله طی یکسال گذشته با برگزاری بیش از ۸ هزار اردو، به نتایج مطلوبی رسیدیم و امیدواریم تا پایان شهریورماه به عدد هدف‌گذاری شده برسیم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی برگزاری جشنواره‌ بازی های فکری را یکی دیگر از اقدامات مهم حوزه معاونت تشکلات این سازمان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برشمرد و تأکید کرد: این مسابقات در مرحله مدرسه، شهرستان و استانی با مشارکت 13 منطقه از 14 منطقه آموزش و پرورش استان در سه رشته اتللو، دالون و پنتاگو برگزار شد.

محمد ملاباقری از توجه ویژه سازمان دانش‌آموزی استان به حوزه دانش آموز خبرنگاران و خبرگزاری پانا خبر داد و تأکید کرد: تربیت نسل رسانه ای آینده استان، از وظایف اصلی خبرگزاری پانا است و ما با یک برنامه ریزی اختصاصی و بلندمدت، آموزش و توانمندسازی دانش‌آموز خبرنگاران و رابطان خبرگزاری پانای مدارس استان را آغاز کردیم و با توجه به در خواست ۵۸۰ مدرسه استان مبنی بر فعالیت دفتر خبرگزاری پانا در مدرسه، با توانمندسازی جمع زیادی از دانش آموز خبرنگاران در تابستان جاری و ورود جدی به حوزه گزارش ویدیویی و تولید محتوای ویدیوی، شاهد تحول بزرگی از ابتدای مهر ۱۴۰۲ خواهیم بود.

در ادامه علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار یزد، به نقش و جایگاه ویژه ایام کودکی و نوجوانی در تربیت افراد تأکید کرد و افزود: بعضی از مشکلات امروزه در حوزه دانش آموزی مربوط به کمرنگ شدن تربیت های دینی است که مجموعه هایی مثل بسیج دانش آموزی، انجمن اسلامی و سازمان دانش آموزی باید برنامه های ویژه ای در این حوزه داشته باشند.

عزیزی تصریح کرد: از دیگر مشکلات ما عدم توانایی در انجام کارهای گروهی است که با توجه به تشکیلاتی بودن سازمان دانش آموزی، این مجموعه می‌تواند نقش مهمی در این رابطه داشته باشد.

معاون استاندار در آخر نکته نظرات خود در رابطه با دیگر برنامه های ارائه شده در این جلسه را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار