2 پیروزی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان برابر بزرگسالان بنگلادش

تهران‌(پانا) - تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در 2 دیدار تدارکاتی و دوستانه برابر ملی‌پوشان بزرگسال بنگلادش به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۱۳۸۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
2 پیروزی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان برابر بزرگسالان بنگلادش

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از 11 تا 20 مرداد به میزبانی آرژانتین در شهر سان خوآن برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که برای حضور در این مسابقات به زودی عازم آرژانتین خواهد شد، برای آمادگی بیشتر دو دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی والیبال بنگلادش داشت و در هر دو مسابقه موفق به شکست حریف شد.

نخستین مسابقه روز دوشنبه 26 تیر برگزار شد و شاگردان وکیلی چهار بر یک حریف خود را شکست دادند. تیم نوجوانان در ست‌های اول تا چهارم با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 17 فاتح این میدان تدارکاتی شد و در ست پنجم 25 بر 23 نتیجه را واگذار کرد.

دومین مسابقه تدارکاتی دو تیم نیز عصر امروز (چهارشنبه 28 تیر) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و تیم ملی نوجوانان در پنج ست به مصاف بنگلادش رفت. در ست‌های اول و دوم این دیدار بنگلادشی‌ها 25 بر 23 و 25 بر 16 ملی‌پوشان کشورمان را مغلوب خود کردند، اما در ست‌های سوم تا پنجم نوجوانان ایران 25 بر 18، 25 بر 17 و 15 بر 9 حریف را شکست دادند. هدایت تیم ملی والیبال بنگلادش برعهده علی پورعروجی است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از تاریخ 31 تیر ماه برای حضور در اردوی برون مرزی برزیل و شرکت در دیدارهایی چهارجانبه در این کشور راهی سن خوآن خواهد شد و پس از آن برای حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان عازم آرژانتین می‌شود.

آخرین تمرین این تیم در تهران روز شنبه 31 تیرماه ساعت 17 با حضور اصحاب رسانه در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار